3rlend Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Nå har det vært dødt her en stund :P kan vel si at reg reima røyk på bilen, og jeg håper å sier til meg selv at ventilene er bøyd. Uten å gidde å sjekke det :) men kommer kansje snart fk motor inn :) en film fra i sommer :P Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 har jo også fått svart interiør :) Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoopzoR Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Lekkert!! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240gunnar Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Var arti den gangen vi lå bredt i rundkjøringa :D Men blir bra om du får dæ fk/ft og kansje sperre, da kan du ligge enda mere bredt med mere dekkrøyk og turtalskutt :D btw, om du ikke kjøper den fk`n du hadde tenkt å kjøp ligger det mange billige komplette til salgs på blocket ;) Siter 1990 Volvo 240 B230FT 1986 Daihatsu Rocky 1989 Polaris indy 440 2001 Polaris Edge 600 1999 Cagiva Mito 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 nei å nei så fresk den var i rundkjøringa i det klippet fra youtube :D helt vilt! om du vil ha mer gamp kan du jo bare bygge om den A motoren fra dele bilen din til gasser turbo. kjapt og enkelt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 jeg har da ingen dele bil :P nå for tiden er jeg lutblakk student :P så det som skjer med bilen nå er at jeg fjerner K dritt forgasseren, og smekker på en A forgasser, smekke oppi en A kam så holder det for i vinter :P Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg