3rlend Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 få byttet det forferdelie interiøret till deleskinn;) ellers så va bilen ok;) har delskinnstoler framme, som jeg snart skal hente :) Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goførti Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 HAHAHAHAHA:D kombinert du mener? :P fant ut at coilen min var død. den har dødd rett over natten faktisk, leverte ikke strøm ut, så her må jeg vel skaffe en erstatter :) Mja, er muligens noe slikt jeg mener:) coiler til volvo vokser på det skjeldne springus coilius treet her i Godfjord, hvis du noen gang skulle våge å komme hit kan jeg vise deg det, men jeg må desverre drepe deg etterpå :) Siter 93 Volvo 245 Turbo 86 Volvo 240 98 Kawasaki ZX6-R 09 Polaris Assault RMK 800 87 Suzuki lt250r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Mja, er muligens noe slikt jeg mener:) coiler til volvo vokser på det skjeldne springus coilius treet her i Godfjord, hvis du noen gang skulle våge å komme hit kan jeg vise deg det, men jeg må desverre drepe deg etterpå :) hahhahahahahahhah :D Kommer senere ikveld :P Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Kan jo si noe som du har glemt å fortelle Erlend; Denne biler er jo fantastisk clean. Serdeles lite rust å tatt meget godt vare på av en eldre mann. Men nå kan man jo kalle det voldtekt slik som du farter rundt på bilen:iconsm :D Hadde jeg vært deg så ville jeg fått finern ut av ræva å fått meg en jobb, slik at du kan spandere en turbo motor i bilen. Eventuelt også ha penger til bensin å snus selv. -Big Brother- :P Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 tatt meget godt vare på av en eldre mann. dette stemmer ikke :P Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Har sort dash.. så bare dørtrekk og dørkenmatte på bildene, stå på! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 ligger spredt rundt i vedsjåen og garasjen, orket ikke å ta bilder av alt :P Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 blir vel bra med tiden og når pengboka strekker til:) skal følge med vidre. suss og nuss fra vennen din :* Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 skjedd noe nytt? Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 forferdelig lite! skal vaske bilen, og montere spoiler etterhvert :) bilen er 1,5 tann feil på registeret. ikke at jeg vet hvordan det har skjedd, men må vel fikse det imorgen :) fant forøvrig ut feilen med fordelern, er jo en kontakt under der, og den ene "kontakten" inni kontakten var løs :P Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 forferdelig lite!skal vaske bilen, og montere spoiler etterhvert :) bilen er 1,5 tann feil på registeret. ikke at jeg vet hvordan det har skjedd, men må vel fikse det imorgen :) fant forøvrig ut feilen med fordelern, er jo en kontakt under der, og den ene "kontakten" inni kontakten var løs :P Very nais:D fant dettan bilde:p Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 legg merke til den røde turbo trans-amen i bakgrunnen:) Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 er på jakt etter orginale spredere, eller noen som passer fint i hullene i leppa, noen som vet av ? :) Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240gunnar Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Har et par firkantie biltema spredera men kansje de blir litt for små.. Løst å kjøp F motorn min? :) Siter 1990 Volvo 240 B230FT 1986 Daihatsu Rocky 1989 Polaris indy 440 2001 Polaris Edge 600 1999 Cagiva Mito 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 får se :) NY motor blir fk/ft eller noe med v8 :) Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg