Gå til innhold

Tryvann

Ranger emnet


Onesome

Anbefalte innlegg

Det er sunt å sove med vinduet oppe og ja ordentlige menn har vinduet oppe hele året!.. men når det er sagt må jeg også ha på TVen i stua for å ikke irritere meg grønn over bråket fra Tryvann!!

 

Hvis dere hadde sett dere litt rundt er det faktisk slik at det ligger noen bolig felt, gamle og nye, ca 500-600 meter i luftlinje fra Tryvann og siden det kun er dal med skog i mellom bærer lyden ufattelig godt, så det nesten som å ha en rallybane som nærmeste nabo!

 

Ordentlige menn liker biler og bråk ;) Jeg tviler på at du hører så mye som du sier. Neste gang jeg er der oppe skal jeg stoppe ved nærmeste hus, og be noen sladde og lage lyd på Tryvann.. Så skal vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Man hører da dumpventiler og grove eksoser hvis man bor litt nærme veier. Selv syns jeg det bare er kos :)

 

 

Eirik

 

Er selv naboen til "Sjefen" for Råner'n bladet, og begynner faktisk og bli litt lei alt den bil kjøringa og tuttinga utafor der. men det er vel pga det er til alle døgnes tider. og tutting når folk kjører forbi hele tiden åååååååååååååå

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18"hjula mine hadde sansynligvis nekta å kjøre opp dit i dag tror jeg.

 

Har bare en bil som funker akkurat nå.

Bensinlekk,gåen bensinpumpe,havarerte drivverksdeler,sykmeldinger og konstant manko på penger pga. bildeler er det som fyller hverdagen her i huset for tida.

Tyske biler gir meg hjerteproblemer, og i tillegg har jeg kjøpt eneste volvo`n i hele Norge som ikke funker!!!

 

Gleder seg til jul! (egentlig ikke, mer fri og mer tid til å kjøre ting i filler)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var der oppe før i dag, 240 gutta gav opp og dro, en dodge satte seg fast på flatmark.. og vi med kliss nye piggdekk og 4x4 med drift på alle hjul bare lo og hadde det gøy mens vi bokstavelig talt kjørte sirkler rundt de andre. sesongen er i gang! veiene opp var mye mere morro.

 

Er det så mye snø der oppe nå?

 

Ja veien opp der er morsomste :spin

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg så deg der i hvert fall i natt,+ en rød cossie og noen slitne sierra´er.

Var der en tur jeg og en kompis.

 

det var nok meg ja:-P var det deg som hadde imprezaen? måtte bare skru av musikken i bilen og sveive ned alle rutene jeg for å høre på den deilige lyden fra biln din:-D hehe.

 

tror det er mere morsomt med AWD enn RWD med nesten gocart dekk forrand (spissinga er feil) hehe. skal en tur opp i dag også.

 

 

men dere bør også ta en tur på sognsvann. der er det litt hinder og sånn og bedre underlag synes jeg. så dere bør dra en tur dit også:-D

Mazda 323 1,3 Rally Look

Mercedes Benz E220 W124 (Solgt)

Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak)

Mercedes Benz 230E W124 (Vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var nok meg ja:-P var det deg som hadde imprezaen? måtte bare skru av musikken i bilen og sveive ned alle rutene jeg for å høre på den deilige lyden fra biln din:-D hehe.

 

tror det er mere morsomt med AWD enn RWD med nesten gocart dekk forrand (spissinga er feil) hehe. skal en tur opp i dag også.

 

 

men dere bør også ta en tur på sognsvann. der er det litt hinder og sånn og bedre underlag synes jeg. så dere bør dra en tur dit også:-D

 

Er fin lyd i vogna, fornøyd med den ;)

Mulig vi skal opp idag også, skal sjekke ut sognsvann da :spin

 

Moro med AWD, det er det som er best i disse tider !

Mvh Daniel

 

(v) WRX MY01

(x) WRX STi8 MY04

(x) WRX SW MY03 ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fin lyd i vogna, fornøyd med den ;)

Mulig vi skal opp idag også, skal sjekke ut sognsvann da :spin

 

Moro med AWD, det er det som er best i disse tider !

 

 

det skjønner jeg ass:-P..

 

det er bra. skal opp i dag jeg også. må utnytte den tiden jeg har sjåfør:-P du får joine meg på sognsvann da?

 

det tror jeg. for er ganske isete noen steder på tryvann.

Mazda 323 1,3 Rally Look

Mercedes Benz E220 W124 (Solgt)

Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak)

Mercedes Benz 230E W124 (Vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var oppe der i går med omega,n men var jo UBRUKELIG og kjøre der. veien opp var jo det eneste som var brukanes.

 

tryvann eller sognsvann?

 

veiene opp til tryvann er nesten tørre da, er bare på toppen det er noe snø. men det er ganske isete på tryvann. mye bedre på sognsvann

Mazda 323 1,3 Rally Look

Mercedes Benz E220 W124 (Solgt)

Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak)

Mercedes Benz 230E W124 (Vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår