Gå til innhold

Tryvann

Ranger emnet


Onesome

Anbefalte innlegg

Seff, alle som registerer seg på et åpent forum for bilinteresserte, for å klage direkte til de som holder dem og barna våkne om natta, er nok purk. Glupt sagt :)

 

 

Eirik

Jepp!

Kan hvert fall ikke værra en som faktisk irriterer seg over det som har skrivd det innlegget, for han/hun ville ha vært aaaaltfor opptatt med å få onga til å sove:D

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er litt nysgjerrig på alle som raser rundt på Tryvann med hyper ”trimma” gamle biler, som det høres ut som om har mista potta!

 

Har dere noen gang tenkt på at grunnen til at onkel politi kommer opp dit for å stoppe denne uendelige børninga er at dere kjører på denne parkeringsplassen fra oktober til februar hver natt og at det er ca. 100 husstander som ligger og hører på dette i uendeligheten!!!!

 

Har selv unger som ikke får sove som følge av dette uendelige levenet, og må ha vinduer igjen om natta! Vil anta at politiet mottar 15 til 20 anmeldelser på dette i uka og hadde det vært opp til meg hadde de sørga for å ta lappen og bilen til dere alle.....men heldigvis for dere har de lite resurser…

 

Er jo fean meg mer irriterende enn russen som tros alt kun har fest en tre fire ganger i året på Tryvann.

 

Kan ikke fatte og begripe hva som er sp moro med å børne rundt på en isete parkeringsplass i time etter time… Kunne jo klart det med hvilken som helst gammel kjærre.

 

Hvor er det du bor? Jeg synes synd på ungene dine hvis de må ha vinduene åpne i desember. Er jo faen meg 4-5 minus ute nå. Og er det virkelig noen som bor så nærme parkeringsplassen som du sier?

 

Forresten.. jeg har ikke mista potta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du bor? Jeg synes synd på ungene dine hvis de må ha vinduene åpne i desember. Er jo faen meg 4-5 minus ute nå. Og er det virkelig noen som bor så nærme parkeringsplassen som du sier?

 

Forresten.. jeg har ikke mista potta ;)

 

Det er sunt å sove med vinduet oppe og ja ordentlige menn har vinduet oppe hele året!.. men når det er sagt må jeg også ha på TVen i stua for å ikke irritere meg grønn over bråket fra Tryvann!!

 

Hvis dere hadde sett dere litt rundt er det faktisk slik at det ligger noen bolig felt, gamle og nye, ca 500-600 meter i luftlinje fra Tryvann og siden det kun er dal med skog i mellom bærer lyden ufattelig godt, så det nesten som å ha en rallybane som nærmeste nabo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sunt å sove med vinduet oppe og ja ordentlige menn har vinduet oppe hele året!.. men når det er sagt må jeg også ha på TVen i stua for å ikke irritere meg grønn over bråket fra Tryvann!!

 

Hvis dere hadde sett dere litt rundt er det faktisk slik at det ligger noen bolig felt, gamle og nye, ca 500-600 meter i luftlinje fra Tryvann og siden det kun er dal med skog i mellom bærer lyden ufattelig godt, så det nesten som å ha en rallybane som nærmeste nabo!

 

ikke fint å ha rallybane som du sier da? må jo ha lyd oppe på tryvann... ellers blir det ensomt der oppe

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sunt å sove med vinduet oppe og ja ordentlige menn har vinduet oppe hele året!.. men når det er sagt må jeg også ha på TVen i stua for å ikke irritere meg grønn over bråket fra Tryvann!!

 

Hvis dere hadde sett dere litt rundt er det faktisk slik at det ligger noen bolig felt, gamle og nye, ca 500-600 meter i luftlinje fra Tryvann og siden det kun er dal med skog i mellom bærer lyden ufattelig godt, så det nesten som å ha en rallybane som nærmeste nabo!

 

kan sikkert ta med bilen min opp dit en tur, 3 toms eksos fra turbo, 99,5db på 4000rpm... kan sikkert leke meg litt på sperra for din skyld... =)

 

fra spøk til alvor, har du prøvd og dra opp dit og snakke med de som faktisk kjører der!? eller er du av den typen som sitter hjemme og griner og ikke gjør noe bortsett fra og klage på ett forum?

 

Kimbeer: du skal ikke klage på folk med litt gamle biler og sånt du da! husker hva du kjørte i fjor liksom! =P

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bråket som siktes til må være fra bilen min sist jeg var der oppe;) men jeg kan ikke så mye for at jeg må ha 4" eksos for å drive turboen på str. av en r1motor,)

 

skryt på deg litt mer a robert, du har jo lyddemper på bilen din! Det er juks..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjern du eller?.. 1120nm kan ikke ha lyddemper! men jeg skulle helst hatt større IC og 5" eksos fra turbo og ut ...

 

Jeg har nokk lyd fra bilen min til å få en Scania V8 til å drite på seg med straight pipes;)!

 

okey, det er bra:) hørtes ut som det ikke var rakpipe du hadde på filmen.. men tydeligvis så har du det. Ja, blir aldri for stort eller for bråkete på turbodiesel;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår