Gå til innhold

Spotting i Follo

Ranger emnet


toxic

Anbefalte innlegg

Jeg spottet igår en Audi tt, med r8 look. Den var svart og orange, og hade roof scope. Den er sikkert kjent i miljøet, men hadde aldri sett den. Den var utrolig deilig, og hadde noen vanvittig kule detaljer! Spottet den i ås, ved treningssenteret. Noen som har bilder av denne bilen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

so? alt står ikke på hvor mange hk det er i en bil... den går dass og ser ikke så jævlig bra ut som alle her nede skal ha den til og gjøre... uansett hva man gjør med den bilen så er det en audi tt og kommer altid til å være det...

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja vent til du har prøvekjørt litt flere biler og ikke er så trangsynt på biler så finner du fort ut at til den prisen du betaler for en tt så mye annet grommere både med og uten skilter

 

Det er da ikke så verst pris på en litt eldre tt syns jeg! Si at en 1999 modell tt. Den ser forsatt veldig moderne intriør, jeg personlig syns den ser bra ut når du får på noen felger ( gjelder vel alle biler). Jaja, skal ikke bli for stor i kjeften angående motor osv, men syns iallefall at den gikk fint jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke så verst pris på en litt eldre tt syns jeg! Si at en 1999 modell tt. Den ser forsatt veldig moderne intriør, jeg personlig syns den ser bra ut når du får på noen felger ( gjelder vel alle biler). Jaja, skal ikke bli for stor i kjeften angående motor osv, men syns iallefall at den gikk fint jeg..

 

jaja hver sin smak jeg syns den går dass

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår