Sandmo Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 BMW og rosa helikopter slår definitivt Volvo og den sangen du spilte for meg her om dagen.. :) Men jeg oppfyller ikke alderskriteriene..så er nok utelukket for mitt vedkommende :) Kanskje du har en datter som oppfyller kravene Hege? ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Kan på en måte ikke skjønne at du ikke har baksetet fullt opp allerede.. ;) Ikke jeg heller. Men jeg får vel montere neonlys under bilen og smekke et M3 merke på bakluka, så blir det nok fart i sakene... Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hehe nice :P Men som alle andre sier, og jeg sier; Fjortis er ikke en alder, men en tilstand. :D Ja takk begge deler? :idea: Hehe... Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 den tilstanden har mange av venninene mine ;) Får vise dem tråden da vettu ;) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hehe nice :P Men som alle andre sier, og jeg sier; Fjortis er ikke en alder, men en tilstand. :D Det er sant. Gi meg en bil og musikk jeg syns er sexy så blir jeg fjortis ganske umiddelbart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Det er sant. Gi meg en bil og musikk jeg syns er sexy så blir jeg fjortis ganske umiddelbart :) Syns du er relativt fjortis hver gang du er innom forumet jeg;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Nå er vel ikke rosa helikopter og bmw 316 så utrolig sexy da :P (Men ikke fortell fjortisene at jeg sa det:hammer ) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Syns du er relativt fjortis hver gang du er innom forumet jeg;) ...Og du er det ikke? (vi fortsetter den diskusjonen hjemme i auditråden, så vi ikke får klager på offtopic ;) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 :offtopic :rules: :bambam: Nå er'n sinna! men er det dårlig med fjortiser på forumet eller:D Dobbel rasjon hubba bubba på første skift... Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Virker som om det er dåli me fjortisser innpå her ja.. Stakkars Rabies:( Du kan jo prøve chat.no :P Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hvorfor skriver du søknad?? Er jo bare en tur innom bussterminalen det å vifte med en sekser pils, så har man baksetet fullt. små piger klarer ikke brygg vett! ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Gjør som Palle (fra Klypa) gjør, kjør på bussterminalen og skrik "Skal dokke sete atti?" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 damer i kristiansand er ikke så lette å få tak på siden det er ikke noe skikkelig rånemiljø i kristiansand. selv om det begynner å bygge seg opp på yx på hånes:D damene kommer etterhvert;) Men her i østfold hvor jeg går på skole er alle jentene løse å blir med gratis;) Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 bli medlem på nettby:) nettby er et norsk bemannings-byrå for fjortissjenter uten liv Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 hehe:D Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg