Mort1 Volvo 4 life Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hei. Jeg har en truetrack aksel,og den har funka bra,men nå i det siste har den begynnt og kødde litt.Børner jeg,så sperrer den,men noen ganger når jeg tar noen runder så vil den ikke sperre.Og jeg rygga opp en grus bakke i dag og da spannt den kun på høreside.......hmmm hva kan dette skyldes?Trodde da disse akslingene skulle tåle mer enn som så.Det er forresten henning som har ordna den for meg.(euro) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Nå skal det sies at jeg ikke har peiling i det hele tatt, men det som slo meg var olje og temperatur...? Kan ikke ha noe med vintertemperaturene er i anmarsj? Klein olje? Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Olja har vel ikke noe innvirkning på sperra i og med at det er ei drevsperre? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Olja har innvirkning. Ruzlebiff her på forumet fylte gl 4 istedenfor gl5 og den ula og bråka no værre. Så olje har noe og si, men om det har noe og si på at den ikke låser seg når den skal veit jeg ikke. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hmm,ikke godt og si,men jeg var på rudskogen og herja 25 mai(volvoforumet)og etter noen litt harde runder,så begynnte den og lekke litt olje fra en pakning på akslingen.(mot mellomaksling)Men har sjekka olja i ny og ne,og det er olje på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hadde kansje vært en ide å få ny simmering (?) mot mellomakslingen da. Selv om det er olje på diffen så trenger ikke hele diffen å få smøring. Olja blir jo kastet rundt av drevene, men fremdeles kan det jo være områder som trenger smøring som ikke får det.. Kan jo være at drevene får så dårlig smøring at du må rive dem løs for hver gang du skal ha diffen til å sperre.. Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Forspennsfeil? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Henning aka Euro96 vet hva han gjør så tror ikke han har gjort noe galt. men kan jo hende. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 du må huske på at den sperren der ikke alltid vil sperre da den er konstruert for å føre all kraft over på det hjulet som har mest grep. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 og du trenger ikke å henge ut euro om han har shimset den inn for deg. ta det opp med ham privat istedet, kan hende han har lyst til at folk skal fortsette og bruke ham. han har montert min truetrack, og jeg er fornøyd jeg.. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Han har montert min også og jeg er strålende fornøyd :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 og du trenger ikke å henge ut euro om han har shimset den inn for deg. ta det opp med ham privat istedet, kan hende han har lyst til at folk skal fortsette og bruke ham. han har montert min truetrack, og jeg er fornøyd jeg.. Vil nå ikke helt si at han henger ut euro med å si at det er han som har shimsa den. Er vel mer for at hvis han ikke hadde skrivd det så hadde folk sikkert spørt om den var shimsa skikkelig. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 henge han ut var vel kanskje ett litt sterkt ord, men det er unødvendig å nevne navn. bedre å si at en "proff" har utført jobben. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Herregud toyofan,Har da for faen aldri hengt ut noen som helst,det er akkurat som Emilhetty sier...For at dere som vet hvem han er,så vet dere at han vet hva han driver med.Er fornøyd til tusen jeg,det er nok noe jeg har gjordt/eller at det har skjedd noe med akslen,for den funka 100% når jeg fikk den av henning:)Så i stede for å påstå at jeg "henger" ut noen så kan du heller holde dine kommentarer for deg selv toyofan.:watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 du..ro ned nerva di da, kom så og si med en tilbaketrekning rett over her...ved første øyekast på det du åpnet tråden med, så kan det virke som at du gjorde det ja. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg