petter_707 Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hei. Har kommet i besittelse av en gammel ariens sak med 10 hk :D Funker ikke tho , men d fikses.:S Driver å tenker på lakkeringsarbeide på saken. Billig, enkelt og slitesterkt. Finish trengs ikke, men burde være blankt. Har tenkt på noen løsninger, blant annet felglakk fra biltema eller hammerite. Og litt hot paint må vel til. Hva mener dere er bra å bruke? gidder ikke å sitte å pusse hver eneste krik og krok HEhe :D tenkte å pimpe han litt også med å sveise på ett enderør og sette på audi ringer og quattro logo Noe mer å pimpe? :P Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 stålkost + owatrol + hammerite, har hatt grei holdbarhet på tilhenger festet på bilen til far i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 tenkte å pimpe han litt også med å sveise på ett enderør og sette på audi ringer og quattro logoNoe mer å pimpe? :P Nei huff. Jeg personlig synes Audi ringene + Quattro merket hører hjemme på Audi og Audi aleine. Men ellers greie planer Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Nei huff. Jeg personlig synes Audi ringene + Quattro merket hører hjemme på Audi og Audi aleine. Men ellers greie planer OI! Beklager så meget :( Var utenksomt av meg, passe jo ikke med audi på rust bøtte. Owatrol. greit :) Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Nei, blir liksom litt feil. men det er min mening;) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Avfett å høytryks vask den å smør på bengalakk eller owatrol (A) Kan jo skrape bort det værste hvor lakken har løsnet da men :) Slik finish du tenker på eller?:P hehe Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hammerite sitter som pokker, og gir en helt grei og blank overflate om man tar seg litt tid :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Avfett å høytryks vask den å smør på bengalakk eller owatrol (A) Kan jo skrape bort det værste hvor lakken har løsnet da men :) Slik finish du tenker på eller?:P hehe ja... Det er litt vanskelig å vaske og lakkere no fortiden så jeg skal bare fikse den mekanisk den her vinteren. Tar den værste rusten. Så til våren blir den delt i molekyler og gjort fin ;P Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Nei huff. Jeg personlig synes Audi ringene + Quattro merket hører hjemme på Audi og Audi aleine. Men ellers greie planer Hørt slikt tull. Jeg synes det hørtes KJEMPETØFT ut! Redd for å smusse til merket Audi ved å sette det på en snøfreser? Har hørt at audi står nokså høyt i kurs på tysklands autobaner i hierakiet der, men slik er det så vel ikke her! :D Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg