jonny_alterskjaer Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 er det noen her inne som har byttet bremserør bake på en vectra a ? fikk beskjed på eu-kontrollen at det var lekasje,, skal bytte men er usikker på om det er vanskeli å komme til å bytte. skal bestille nytt rør,, men er usikker på om vilket rør jeg skal bestille, er vistnok en del som heter bremserør midtre del og bremserør bakre del,siden det var ved bensintanken ble jeg litt usikker på vilken del det er snakk om. takker for eventuelte svar tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Om du vet hvor det lekker, så kan de som selger vise deg hvilke område du trenger. Samt tykkelse. Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Bremserøret har en del som går fra torpedoveggen og bak til midt under baksetet sånn ca. Så hvis lekkasjen er ved bensintanken vil jeg gjette på at det er bakre del du trenger å bytte. Biltema selger både bremserør, rørbøyetang, flenseverktøy med rørkutter og rørkoblinger. Obs, sjekk så du får rett tykkelse på bremserøret og koblingene. Det finnes flere dimensjoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 hva slags vectra a har du? på 2000/turbo/4x4 er det anderledes enn på de øvrige. mekonomen.no selger ferdige rør i riktig lengde Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg