Gå til innhold

Støpeformer til karosserideler i glassfiber

Ranger emnet


biomeck

Anbefalte innlegg

Hei. som toppik sier er de noen her som har el veit kor ein kan få tak i former. Tengt å støpe opp alle løse karosserideler i fiber. Prøvd å lete lit på nette men uten hell. burde vell vere ein ell annen rallyfantast el no som har til låns mot lit støyping el no.Takker for svar.

SVENSK PANZERWAGEN ER TINGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ken:takker for svar skal hendvende meg til dem.men hadde tenkt å lage selv.Er jo lit gøy å leke sei med fiber har en kar på jobben som har jobba med fiber a forkelige slag i 30 år så hadde jo vert satans gøy å meget lære rigt å meget biligere kan eg forestille meg.

 

Temur:Les igenom mit siste innlegg. Ossen tror du de bli å lage former a kresja deler. for øvrigt jobber eg på et båtbyggeri så støpingen æ ikk no stress men bli lit vanskeligt å lage når bilen har møtt på ein hjort helt jevligt me hjort her inne i luster. Hvor på vestlandet bor du om man får lov og spørja???

SVENSK PANZERWAGEN ER TINGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ken:takker for svar skal hendvende meg til dem.men hadde tenkt å lage selv.

 

Temur:Les igenom mit siste innlegg. Ossen tror du de bli å lage former a kresja deler. for øvrigt jobber eg på et båtbyggeri så støpingen æ ikk no stress men bli lit vanskeligt å lage når bilen har møtt på ein hjort helt jevligt me hjort her inne i luster. Hvor på vestlandet bor du om man får lov og spørja???

 

Temur=Mr.A=Mats? :scared

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår