smurfoni Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Hei, har akkurat kjøpt meg polo. Det er en 95modell. Den har trommelbremser bak visst det kan forklare noe mere. En 1.4 liter bensin. Kan noen si hvilken polo utgave / modell jeg har? Så det stod en del om "6n" så lurte bare på om det er slik jeg har eller ikke. også noen spørsmål til, Er det noen som selger er slikt midtpanel? det man har cd spiller osv...Midt er litt ødelagt, så vil gjerne har et nytt et. Mvh Marius:D Glad polo eier:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobbess Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 er nok en 6n det ja ! hør med diverse bilopphuggere om det panelet, har ikke sett noen steder hvor de selger sånt no.. kanskje møller kan skaffe? Siter VW Polo GT '85 VW Polo GT '86 VW Polo GT G40 '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurfoni Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 er nok en 6n det ja ! hør med diverse bilopphuggere om det panelet, har ikke sett noen steder hvor de selger sånt no.. kanskje møller kan skaffe? Å ja, takker for kjapt svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg