xZoPpY Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hei vindusviskermotoren foran på golfen 1,8 bråker noe grasat, kan ikke ha det slik, derfor lurer jeg på om noen vet hvor jeg kan få tak i en brukt en som er i grei stand? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 huggern er jo et alternativ :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volks racing Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Jeg har en liggende og støve ned. Send meg mail da best_av_alt@hotmail.com Siter Breeze Sjekk prosjektet på: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=35233&highlight=breeze Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Har en jeg og med hele makanismen og ledd pluss skruer. Pm om du vil ha =) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Takker for respons, men fikk tak i, herlig å kunne skru på viskerene uten å høre en lyd! :) ellers takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg