Jon Arne Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Da kom det ett Justy-forum også gitt:titties: Tenkte jeg skulle legge ut mini-prosjektet mitt her. Er bruksbil,så derav ikke noe storprosjekt. Info: -Subaru Justy J10 -1985mod -3-sylindret 1000ccm m/5-trinns -Km: 934400 Ting som skal gjøres: -Bytte toppakning (lekkasje) -Sveise det som er av rust -Lakkering -Å en hel del annet.. Bilder: Anlegget som skal inn etterhvert: Må få ryddet å lagt filt her gitt: Denne skal av: Takluke/Budalslem: Her er det jukset,så skal ta dette når jeg skal sveise kanalen: Fangeren henger på begge sider,festene er ødelagte: Motoren,som det skal skiftes toppakning og div på: Lekkasje: Bulk: Kun ett extralys funket: Feilen: Fikset: Skal på med skikkelig tanklokk her: Vått og skikkent under baksete: Teppe må nok renses: Denne skruen måtte kappes,så her må jeg få tak i ny: Fikk av anntenna,så her må det sveises: Her også: Denne skal av,er ca til ingen nytte: Bremsene så bra ut: Prøving av felger = Problem: Disse 4 utstikkene blir problem ved montering av felger: Felg-hullet var kun 5cm,mens utstikkene var 6cm: Rusthull: Bak var det ikke sånn utstikk,men nok et nytt problem: Så her må jeg ned i gummi.. Rust: Ferdig sveiset og grunnet: Sveiset igjenn og grunnet antenne hullene også: Så var det bare å få inn teppet og interiøret igjenn,da jeg skulle bruke bilen dagen etter: Det var alt for denne gang:) Kommer flere oppdateringer senere.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Nice bil :) Har sett en sånn med turbo, går friskt :P Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Haha... Genial trådtittel samt tøff bil.. :) Er det ikke bare 3syl. motor i disse? Mange gamp? :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 når jeg blir rik en gang,skal jeg ha en sånn og sette en snøskutermotor i. Hadde vært så kult med den lyden i en bil! Og snorstart på dashbordet :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Hehe..Turbo hadde vært tøft det! Sant det Esbandos..Denne har hele 47bhp ved 5000rpm!:O Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Får håpe du blir rik en gang JGhE! Det hadde jeg likt å se:D Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 jepp,skal gjøre mitt beste, og poste det på justyforumet når det evt skjer :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Haha.. Justy med snøscootermotor og snorstart må jeg realisere en dag.. :p Har lyst på en justy som vinterbil.. må jo være geniale på vinteren.. Letta for all vekt, men samtidig isolert pga varme/kulde.. Og kanskje en liten turbo.. :) Er det mulighet for å koble inn og ut 4wd på denne? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 denne skal jeg drikke i jon! om jeg får plass vel og merke! har hatt nok med å kle på meg en rosa hyundai!:P men du får komme til rånebukta endag da:P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Esbandos: Glim vinterbil! Drit lett bak,noe som er artig mtp brekksving. Kan koble inn å ut 4wd'n ja..Å det er ikke noe problem å få bakenden til å komme med 4wd'n inn:D Thor:Hahahahhaahhah..Skal stikke innom en gang til uke tror jeg. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Noen som vet om det har noe betydning hvis jeg sliper vekk disse utstikkene på navet fram? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Vil tro det har lite eller ingen betydning i grunn.. Så ikke logikken med at dem var der ihvertfall.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Var det jeg mente jeg også..Blir sikkert at jeg sliper ned de. Skal prøve å få bestilt nye frontlykter på ebay idag:) Skal også hente slipesettet til toppen idag,så da blir det sikkert skruing ihelga! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Artig prosjekt, fint at ikke alle disse blir til ihjelherja jordebiler. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Det var en morrosom liten sak. :) Var mye bilder av bilen her inne da. Blir artig å se den når alt i top stand da. :) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg