Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Mikal B

Anbefalte innlegg

Det som er lurt er at det er girings animasjon når man ser på replays :P

 

Jepp, samme med chase view. Animasjonen ble visst fjerna fra cockpiten fordi den ikke så like bra ut på nært hold. Hånda gikk gjennom rattet og litt sånne rare ting. :)

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Samme storyen med Lefdal gitt...

 

Ble sendt som brevpost den 21, ifølge dem kan jeg skylde på posten..

 

Skikkelig digg å sitte her med en følelse av at man bare går glipp av hele spillet og faller leeeenger og leeeeeeeenger bak alle andre som har hatt det i ørten dager allerede.

 

Ja, kjedelig. Dama ifra elkjøp skjønte ikke mye, jeg måtte forklare henne at man ikke får sporet brevpost. Og at hele poenget med forhandsbestilling går vekk når man må vente mange dager ekstra. Jeg kunne jo da bare handlet i butikken...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det skal gå så tregt da. Jeg fikk faktisk spillet fra CDON på fredag, men hadde allerede kjøpt det i butikk på mandag.

 

Men om jeg ikke allerede hadde kjøpt spillet, hadde sikkert ikke pakka fra CDON kommet enda heller. :P

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! I dette tilfellet gjelder vel Murphys lov.

 

"Anything that can go wrong will go wrong."

 

Uansett, gøy å se at dere koser dere med spillet. Om mulig gleder man seg bare enda mer. Brukte 2-3timer på å gjennomføre 1 runde med vraka bil i demoen i går. Desperat? Næææh! :D

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste bilspillet på lenge :D helt siden forza 2 kom ;P

Jeg er nå 28 elns :P husker ikke helt, er på reise jobb så får ikke spilt før til torsdag :( Spilte ca 7-9 timer i strekk på fredag :P når jeg fikk det og en god del i helgen for å si det sånn ;)

 

Det med storefront er bare helt genialt ;) og er på live når jeg gamer forza så hvis det ikke er noen fra bilforumet som har meg som venn så står det unner dette inlegget ;)

Forza drifter!

Gt Xbox live: Andreazyo

 

Gjør som meg, ligg brei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere spiller career bruker dere "season play" eller "event list" da? jeg er i lvl 14 å fant ikke ut att de var "event list" før nå:P

Bruker "Season Play". Syns den var kul. Kan bytte bil, evt tune den og gå tilbake å se at den forandrer seg - ettersom hvilken bil du sitter i, når du går dit. :)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg spillet endelig, måtte vente litt ekstra men Limited Collector's Edition til 399kr syntes jeg var ok :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt ekstra??

synes dette er helt reva.. har ikk enda fått mitt! hadde de enda sendt det før kl 12 på torsdagen hadde jeg kansje hatt det i helga...

 

hater posten i nordland...

 

Enig at det er helt på tryne, hele poenget med forhandsbestilling går jo vekk...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk mail at forza var sendt fra elkjøp's lager på torsdag forrige uke, men har enda ikke fått noe. noen som har fått limited versjonen derifra?

 

Ja, fikk idag. Ifra elkjøp og limited ja :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har fått limited edition fra elkjøp.no? mitt ble sendt på torsdag forrige uke sto det i en mail jeg fikk men har ikke sett noe til det enda. begynner å bli irritert egentlig.

 

som jeg sier, dem sendet det kl 3(for meg i allefall)og da går det ikke i posten før fredag... men synes enda jeg kunne fått det i dag...

 

Eneste jeg kan sammenligne posten med i treighet må være NAV!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår