Rags Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Hei Karer. Dette gjelder en 2001 passat stv. Da jeg jobba med å sette i nye høytaler i h. frontdør klikka det for sentralåsen og el. vinduene. Låsen på bakdør og bakluke rikker seg ikke, hverken ved fjernstyring eller manuelt fra dørbetjeningen. V. frontdør virker låst. Dvs jeg får ikke låst (får ikke vridd nøkkelen sikkelig rundt). Den eneste døren som fungerer er h. front dør. Fjernstyringa til sentrallåsen er også "dø". Vinduene lar seg heller ikke styre. Sikringene er ikke gått. Tar gledelig mot tips her folkens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rags Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Jeg har også samtidig mista lyset i taket, og under dørene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie_storm Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Forsøkt og la bilen være strøm løs en liten stund? ta av minus på batteriet. fått kortsluttet noe? Boksen til sentralåser ligger under matta\forran fører setet Siter Cosworth 88 SEDAN prosjekt-klar 07 Sierra 86 IST bane bil Passat 99 STV Arbeids bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rags Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hei. Jeg har kobla ut strømmen,det hjalp ikke. Men er en dag fikk jeg låst med nøkkel. Dvs sentrallåsen låser v og h frontdør, men ikke bak dør/luke. Jeg har ikke sett på boksen for sentrallåsen. Hva kan jeg gjøre med den, og hva skyldes det at ikke fjernstyringen virker. Det er jo også merkelig at vinduene og lampene (tak, og dør) takke for seg. Håper noen kan komme med innspill her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lemans Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Hadde sjekka boksen (comfortstyreenheten) under matten med førersete. Den styrer lys og låser. Sjekk om det har vært fukt i den. Du ser det på kontakten om den har vært i kontakt med vann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoSnuskus Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Innstallere høytallere er jo noe som ikke innbærer konflikt med det elektriske i utgangspunktet om du har koblet alt riktig. Har du sjekket at du ikke har kommet borti noen ledninger ved monteringen, jeg ville begynt der, hvis ikke sjekk koblingene dine, koble ut høyttalerene igjen tilbake sånn det var og se hva som skjer. Det her lukter kortslutning uten at jeg er noen ekspert. Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rags Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hei. Takk for alle tipsa. Feilen er funnet. Jeg hadde slurva da jeg gikk over sikringsboksen. Det er jo 3 sikringer som styer omtrent det samme. Den ene 10ampen hadde gått. Alt er nå som det skal, lol. Thx Rags Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leghiam Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Hei, jeg tar opp denne igjen, da jeg har mye av de samme problemene nå, hvet jeg skal sjekke sikkringene, men hvor i hælvete sitter sikringsboksen??? Har ikke manual til bilen, og jeg leiter og leiter ., men finner den faen ikke.... er jeg helt grønn eller er denne gjemt skikkelig? Er en '00 1.8 stasjonsvogn.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 den sitter på venstre side av dashbordet et plastikk lokk formet nesten som en vinge,ta av den så finner du sikringene:D cheers Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg