Skillz2k Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Skal ha nye fjærer og dempere til golfen i vinter. Hva er å anbefale?? Jeg er ikke ute etter looks. Orker ikke 100 eller 80 mm senking Vil ha gode dempere. Så bilen henger litt på veien. Men ikke noe mere enn 60 senking. Tenker litt i retning koni eller noe sånt.. Noen andre som har forslag. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 40/40, alt utenom Jamex fjører. Ordinære Gassdempere eller stivere. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Gule Koni og Eibach skal vist være en slager på 2'er Golf Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 hva er galt med jamex fjerer?? noen som vet hvor jeg kan få tak i jamex klistremerker?? Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 en annen ting jeg lurer på er at viss en bygger om til 280 mm bremser foran så må en bruke spindler fra en golf\corrado g60 eller sene gti 16v eller passater med 256 mm bremser. Må en da ha andre dempere foran???? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by panelovn hva er galt med jamex fjerer?? noen som vet hvor jeg kan få tak i jamex klistremerker?? De bruker dårlig stål i fjørene, som gjør at de siger mer enn konkurentene over tid. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by SpeedWell De bruker dårlig stål i fjørene, som gjør at de siger mer enn konkurentene over tid. Av og til knekker de også :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 æsj.. jeg som trodde d var kvalitet Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 noen som vet hva man må ut med for et sett med eibach fjærer og koni dempere a? 60/80 senking... og kanskje forhandlere på nett? :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Eibach senker vel ikke mere enn 30\40 mm Men er det ingen som vet om en må bytte fjærer om en bygger om til 280 mm bremser Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 30/40 holder da ikke... da blei det uaktuelt i allefall :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Har noen gode eller dårlige historier å fortelle om autospar sine 2999,- senkesett med fjærer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Kommer ann på hvor mye du vil legge i kjerra. Det går ann å se på Bilstein sitt utstyr. De lager kvalitet. Jeg vet av en forhandler på nett som er Mobeck Sjekk ut denne da. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by Skillz2k Skal ha nye fjærer og dempere til golfen i vinter. Hva er å anbefale?? Jeg er ikke ute etter looks. Orker ikke 100 eller 80 mm senking Vil ha gode dempere. Så bilen henger litt på veien. Men ikke noe mere enn 60 senking. Tenker litt i retning koni eller noe sånt.. Noen andre som har forslag. gule koni fungerer meget bra både på Golf II å generelle VW biler ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 De orginale corrado demperne er kortere enn de på golf... Så bilen blir litt lavere ved å bytte dem. Du kan jo skifte til corrado dempere og kjøre eibach fjører. Det har jeg på den kommende golfen og ut i fra det jeg kan kjenne er dett estivt og godt.... Har jo stab stag i alle retninger også, så det hjelper på med stivheter! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg