Mr_No_Name Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 ARG!!! http://www.f-b.no/article/20081018/NYHET/547559202/1220/NYHET Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Fy sørem hvor kjipt da! Unødvendig Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Jeg regner med at forsikringsselskapet stiller noen kritiske spørsmål her. Bilene har vel blitt nærmest uselgelige etter at Statens vegvesen stanset registrering av høyrerattede biler. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Jeg regner med at forsikringsselskapet stiller noen kritiske spørsmål her. Bilene har vel blitt nærmest uselgelige etter at Statens vegvesen stanset registrering av høyrerattede biler. Feil. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Hmm, kanskje en liten rar mening her, men når man lagrer sjeldne biler som er verdt mye, hvorfor bygger man heller ikke lagringsbygg av betong som ikke tar fyr? Har tenkt litt på dette.. (kanskje litt teit av meg, men er jævlig fyllesjuk og da kommer som regel mye rart) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 trenger ikke være bygningen som brenner, noe innvendig kan fortsatt antennes, og spre seg innvendig. og det har vell noe med pris å gjøre Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Trist :( Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Update: http://www.f-b.no/article/20081019/NYHET/435045826/1220/NYHET Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 trenger ikke være bygningen som brenner, noe innvendig kan fortsatt antennes, og spre seg innvendig.og det har vell noe med pris å gjøre Jo selvfølgelig kan både inventar og bilene i seg selv ta fyr, men da er man iallfall sikret mot "utvendig" påtenning.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Jeg regner med at forsikringsselskapet stiller noen kritiske spørsmål her. Bilene har vel blitt nærmest uselgelige etter at Statens vegvesen stanset registrering av høyrerattede biler. er vel aldri omsatt så mange uregga biler som site året..så tviler på den teorien..men synes synd på Tom ole her..vet mistanke kommer fort..men hans egen prosjektbil stod vel der?å der er det noen timer arb som man aldri får tilbake(selv om den klarte seg kanskje? ) å er glad top secret suprane klarte seg..så håper gutta finner ut av årsaken..satser på å inn å hente en bil som kom før helgen..så den klarte seg ;) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Sprinkleranlegg neste? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hvorvidt bilene er registrerbare eller registrerte har ingenting med saken å gjøre. Innboforsikring! Men så har det jo litt med hva forsikringen dekker også da. Men dette er trist og unødvendig! Om det er påsatt brann bør den skyldige få betale i dyre dommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boundish Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 nå føler jeg meg tom innvendig , er som flere personer har døød , rip bilene! off Faen! er de en eller annen bondetamp av en volvo fitte jævel som har tent på så burde han brennes levende Siter 1990(1991) Nissan Primera 2.0 SLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 nå føler jeg meg tom innvendig , er som flere personer har døød , rip bilene! off Faen! er de en eller annen bondetamp av en volvo fitte jævel som har tent på så burde han brennes levende hahaha, har du problemer? sammenlikner at en person dør med dette? du lider av psykiske lidelser. Håper det er en volvokar, da er han usedvanlig fornuftig=) bli kvitt avfallet. Men det er kjipt for eieren det her...for min del skal jeg ikke si høyt hva jeg syns, da blir jeg vel brent på bålet sjøl her.babyhmm? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 du lider av psykiske lidelser. Og jeg lider av en ekstrem tvil til at du kan komme med denne diagnosen. Men topic; alltid trist og miste noe man har brukt så alt for mange tid og blå lapper på :( Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg