suoermann Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Hei, lurte på hvordan antispinn fungere på 850`, har en 2.3 t5 når jeg spinner ¨nå så skjer det ikke noe, eller det spinner, jeg trykker på TRACKS knappen og det skkjer ingen ting, skal det ikke lyse en lampe i dashbordet da? hadde vært kjempe om noen kunne fortalt hvordan det skal funke på 850. det heter kanskje ikke anntispinn? ps er ikke noen feilkoder på det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Du skal høre at ABS'en jobber ved pådrag på glatt underlag. Samtidig så skal vel motoren redusere effekten når det spinner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 var det jeg trudde og.. men det skal vel lyse tracks lampe i dashen når jeg trykker på knappen? kan det være en sikring rett og slett? nå skjer det ingen ting, får god hjulspinn når det er glatt så trudde det skulle skje noe da men er akkurat som det ikke er noe der,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Fungerer ABS'en din da? Den bruker de samme sensorene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 det vet jeg ikke, har ikke fått testa det. men fabt ingen feilkoder da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SenatorTurbo Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 slutter og funke over 40 kmt tracks da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad-Ass Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Sikker på at du har tracks? Kan vere bryter selv om du ikke har det. Tracks lampa skal lyse når du slår av bryteren. Siter -91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F -91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt -74 Volvo 144DL B20A - bruksbil -91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt. __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 ja den lyser når jeg slår av bryteren.. men skjer liksom ikke noe spesielt i hele tatt... takk for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tboy91 Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 jeg har det samme problemet med bilen min, og der er det tracs, men til meg e den defekt pga av shipping, er vist jævli dårlige nårr de får mere hester å bryne seg på:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg