Gå til innhold

Fyllesjuka-tråden..

Ranger emnet


esbandos

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tåler endel alkohyler jeg også.. Drekker som regel ca 1L hjemmebrent på fors, samt noen drinker på byen, men.. :p

 

Har drukket mindre også, men uansett så er jeg bakfull.. :(

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal ikke jeg skryte men tåler en god del alkohol;) varmer opp med ei kasse pils for å komme i formen, så en halliter hjemmelaga tyrker å en halliter hjemmelaga fisherman ;) funker som f! og jeg er så heldig at jeg ENDA ikke har kommet i bakrus:D

 

Også tar vi den mengda du skrev her, deler på 5 og da får vi den reele mengden du egentlig tåler ;)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah, tåler ikke en dritt jeg!!

Men så drikker jeg ikke så jævla ofte heller.. :P

 

Var nå i trøndelag i hælga her, besøkte en venninne..

hadde aldri hilst på foreldra hennes før, men det endte nå med at faren spanderte det ene og det andre på meg da. Pils og akevitt.. var det som skulle til for å få meg i litt artig humør! 1ltr Dahls pils å to små(?!) glass akevitt.. så jeg tåler liiite..

 

Gjestfrie å spandable i trøndelag, sier du? ja, gjett om! Fikk tilbud om å låne seng å, jeg og kjærstn.. :O

ikke vant til sånt i Oslo!

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde disse kaktuspillene i helga. fredag OG lørdag. jeg var ikke fyllesjuk noe av dagene.

 

stoler fremdeles ikke på at kaktuspiller forhindrer bakrus, men jeg slapp det disse to dagene.

 

noen andre som har prøvd og kan komme med noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt kvalm etter gårsdagens bruduljer :(

Fytti HÆLVETE så dårlig jeg var i natt og på morra'n idag!

Skal aldri drikke igjen!!!

 

 

 

Skjer det noe rundt kongsberg neste helg, forresten? ;)

 

hahaha, det var sjokk da eller:) men du var i slaget. hehe, Er morro der og da, men sjelden følgende dag;)

 

Vassendgutane spiller i ulefoss 1 novembe, det er vel det som skjer på lørdag som ikke er aaaltfor langt unna. Men i Kongsberg veit jeg ikke desverre.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde disse kaktuspillene i helga. fredag OG lørdag. jeg var ikke fyllesjuk noe av dagene.

 

stoler fremdeles ikke på at kaktuspiller forhindrer bakrus, men jeg slapp det disse to dagene.

 

noen andre som har prøvd og kan komme med noen erfaringer?

 

ikke stopp med drekkinga?! holde det gåanes:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Det enste som hjelper som jeg har erfart er VANN. Når du kommer hjem, hiv ned så mye iskaldt vann (vann med plenty av isbiter) du bare klarer, så er dagen derpå blitt mye bedre. Jeg tar vel en 2-4 glass (når jeg husker det, haha) og da blir´e mye bedre gitt..

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår