Gå til innhold

Fyllesjuka-tråden..

Ranger emnet


esbandos

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg pleide alltid å stå opp 8 om morran dagen etter fylla å hive i meg 4-5 glass melk. Sto opp rundt 12-13 da var jeg fin igjen! :) Men har aldri hatt noe stort problem med fyllesyke.. Da også pga jeg brukte regelmessig allergi tabletter. Mulig det er derfor!

 

Bruker som regel å gjøre det samme som du gjør, men jeg er like full når jeg våkner igjen.. :p

 

Har egen promillemåler, og når jeg har stått opp, drukket vann/melk og spist litt, viser måleren fremdeles over 2 i promille.. :p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er jo du faen fra nord og da! Dere har jo 1 i promille bestandig, akuratt som 1 bar i atmosfæretrykk ;)

 

Har da ikke 1 i promille bestandig vel... Hver helg, ja, men ikke ellers.. :p

 

 

HrpZ88: 1 glass vann mellom hver drink? Blir jo å drikke deg ihjel da vel..? :b

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HrpZ88: 1 glass vann mellom hver drink? Blir jo å drikke deg ihjel da vel..? :b

 

Var vel egentlig jeg som skrev det, så svarer jeg;)

 

Nja, altså øl går jo "rett gjennom" uansett, så om man drikker vann ved siden av har ikke det så mye å si:p

 

Altså, jeg drikker ikke 1/2l vann hver gang jeg tar et glass heller da:S Et lite vanlig kjøkkenglass funker det..

 

- Bedre det enn å stå å bælme vann når man begynner å føle seg dårlig.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo promille-måler, prøvde det her på søndagen kl 12:55, og da viste den 2,4! Bror min hadde 1,6 men han la seg tidlig og da ;)

 

Har ikke noe nytt og komme med her jeg heller, men prøver og få i meg en matbit og væske før jeg legger meg..

Et tips der er og lage ekstra mye mat dagen du skal utpå, og varme det opp igjen da man kommer hjem, hvis tørre brødskiver ikke frister mer :)

 

Hilsen aktiv helgedranker!

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

 

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke slutte å drikke vel.. :p Må jo være litt sosial å ha det gøy vel..? :b

 

Uansett.. Har fyllesyken noe med hva du drikker å gjøre? Når jeg drikker "dårlig" hjemmebrent er jeg ufattelig dårlig dagen derpå.. Drikker jeg "godt" hjemmebrent derimot, kjenner jeg MINIMALT dagen derpå. :b

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår