Karlax Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Min Audi 80 1988 mod 1,8 har problemer... den står og rister som faen på tomgang ? hva kan dette skylde ? takk på forhånd! Siter - Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Hadde samme problem på min 2.0l b4, det va vakum slangen som va litt ødelagt. Tok og teipa over med meegaiiver teejp så vart det bra igjen :P kan hende det er den ;) Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 1988 model --> forgassermotor (Keihin 1 forgasser). Sjekk om det er hull i 'pakningen' mellom forgasser og innsug. Sjekk med startgass, er det enkleste! Hvilket turtall ligger motoren på når den rister (tomgangsturtall)? Sjekket tenningstidspunktet, tennpluggene, pluggledningene? Rusk eller kondens i tomgangssystemet i forgasseren? Om du ikke finner ut av det så kom nedom en dag ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlax Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 1988 model --> forgassermotor (Keihin 1 forgasser).Sjekk om det er hull i 'pakningen' mellom forgasser og innsug. Sjekk med startgass, er det enkleste! Hvilket turtall ligger motoren på når den rister (tomgangsturtall)? Sjekket tenningstidspunktet, tennpluggene, pluggledningene? Rusk eller kondens i tomgangssystemet i forgasseren? Om du ikke finner ut av det så kom nedom en dag ;) takk takk ! har ikkje fått sjekka det endå :) men an ligge på normal 1,1 - 1,2 tusen :) eg kan ta turen nerom ja viss eg ikkje finne ut av det, tusen takk for hjelpå ;) sende deg mail viss eg tar turen :) Siter - Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Håkon Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Dette skyldes nesten garantert en slange. Sjekk vakumslangen mellom forgasser og røret som går til bremsekraftforsterkeren. Den blir ofte sprø og sprekker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg