Gå til innhold

Dette en grei bil ? :)

Ranger emnet


grzzlly

Anbefalte innlegg

..fordi den hadde manuel kasse og var sedan, og den ene der var en 2.0 med automat, og den andre var stv. Og jeg liker sedan og har ikke behov for familiebil, og likte fargen, osv. og den hadde diffbrems, veldig kjekt og ha når vintern trår inn. og da tenker jeg ikke på og sladde bare, men og komme seg opp bakker osv sjenerelt.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..fordi den hadde manuel kasse og var sedan, og den ene der var en 2.0 med automat, og den andre var stv. Og jeg liker sedan og har ikke behov for familiebil, og likte fargen, osv. og den hadde diffbrems, veldig kjekt og ha når vintern trår inn. og da tenker jeg ikke på og sladde bare, men og komme seg opp bakker osv sjenerelt.

 

Tenkte nesten det... Men det er jo ikke sikkert trådstarter er enig med deg.. Når det gjelder farge/gir/form blir vel dette ganske individuelt hva man liker.. Og diffen kan eventuelt sveises :).

 

Da er det en fordel å vite hvorfor DU mener denne bilen er "lett" verdt 20-25000 over de andre...

 

P.S jeg likte også denne bilen best, men syntes ikke prisen kunne forsvares helt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sveiser ikke diffen på en bruksbil. Det gjør man på herje/jordbiler

 

er vel kansje en grunn for at den koster 29.000

 

Mye mulig ettersom bilen er begjært avregistrert, men det kan jo også bety hva som helst ;)... Hvordan vet du at diffen er sveiset ?

Er det så umulig at han har byttet diffen ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillstanden på bilen sjekker du jo såklart nøye før et evt kjøp. En bil trenger ikke være dårlig fordi om den er billig, Kanskje røverkjøp, eller småplukk du ordner selv... I dette tilfelle, den blå bilen du annbefaler, den har montert sportsfilter, altså relativt unge folk som selger mest sannsynlig. Og da er muligheten stor for at den har blitt kjørt hardt/hærjet med.

Omega MV6

Rekord 2000 Berlina

Ascona c cc 1,6

Rekord 2.2i CD solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår