Gå til innhold

Driti deg ut? Eller har goe bilder av andre som har?

Ranger emnet


Finken

Anbefalte innlegg

Veit ikke helt åssen topic passer jeg, men jeg syns det er jævli morro og se andre drite seg ut, og ler så jeg griner noen ganger, men har jo også driti meg ut endel sjøl også, så tenkte jeg sku legge ut no bilder av noen av mine tabber da, så kan andre le av dem, kansje andre har no bilder som jeg kan le av også. he he. Eller gode historier.

 

Også gjerne bider, historier av biler som har tålt spesielt mye juling.

 

Her er første volvoen min, hadde vel hatt lappen i snart 2 måneder da jeg la den på taket.

 

IMG_0005.jpg

 

IMG_0007.jpg

 

IMG_0008.jpg

 

Her er da Volvo nummer 3, den gikk av veien.

 

Bilde228-1.jpg

 

Volvo nummer 4, tja, forbikjøring når det egentlig ikke var plass fordi jeg kansje var litt trøtt og ja, litt av vært. he he

 

05012007039.jpg

 

05012007040.jpg

 

Og min nåværende bil da, Landcruisern, den har fått mye juling, rart den lever enda, eller mangler nå drift på fram akselen og har et snev av rådebank. he he

 

Dårlig hold i isen gitt og dørlistene på landcruisern holder vist ikke vannet unna heller.

 

DSCF0989.jpg

 

DSCF0995.jpg

 

Den vannlinja fulgte også bilen innvendig.

 

DSCF1000.jpg

 

Grei måte og gjøre reint og få rydda opp litt på

 

DSCF0999.jpg

 

Og her var det bløtt gitt.

 

21102007018.jpg

 

Så ere Scootern da, har bare hatt et uhell med den så langt, ikke så store greia men, blei no justert i forstillinga da. he he

 

n629349281_606693_6877.jpg

 

n629349281_606695_1717.jpg

 

Og så ere jobb da, er jo der alt det morsomme skjer, he he, jeg har hatt et par uhell der, men ikke helt min skyld alt, gjør som jeg får beskjed om, selvom jeg kansje skjønner at det går tel helvete, og jaggu fikk jeg rett noen ganger. he he

 

EN svær stein som kila seg

 

DSC00903-1.jpg

 

n662590787_1719308_9663.jpg

 

DSC00904-1.jpg

 

Får dra den ned på bakken igjen da

 

DSC00906-1.jpg

 

Og sånn fikk vi den ut igjen. he he

 

n662590787_1719353_863.jpg

 

Og så var det ingen andre som ville rygge oppi der de skytemattene skulle så da måtte jeg da, selvom det så litt vel kronglete ut, gikk bare nesten til helvete det da.

 

DSC00088.jpg

 

Og tung lang stein som ligger i bånn av kassa og slenger fra side til side lager fort mye krøll. he he

 

09082007292.jpg

 

09082007294.jpg

 

 

Trur det var det jeg hadde, vært morro hvis andre hadde noe og komme med, veit ikke hva andre mener om at jeg fleiper med alle disse nesten ulykkene og ulykkene, men jeg må nesten bare se humoren i det, er ikke no og grine over.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lagt eget kabelnett jeg, og satt inn en motor fra Ford, så er lite lucas igjen nå gitt... :) Heldigvis! :D Selv om frontlyktene forsvant heromdagen, så sjelen til lucas regjerer nok i bilen en stund til...

 

Ellers kan vi vel føre på tabbekvota at jeg trudde jeg skar hagetraktor-motoren, og demonterte og monterte den to ganger, før jeg fant ut at en bolt hadde detti ut av svinghjulet, og "stoppa" motoren... :D

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første volvon. tok med meg en anna 240 i samma slengen

DSC00103.jpg

DSC00102.jpg

 

litt problemer med noen gamle gripetak som lå i volvoen. endte med ei jævla fin ripe oppover sia.

DSC01359.jpg

måtte ut med vinkelkutteren.

 

og så skulle jeg være gentleman å la dama som satt i bilen kjøre, mens jeg skulle dytte oss ut av fonna. ho hadde tydeligvis aldri kjørt bil før og tok feil av bremsa og klutsjen, seff i nedoverbakke. turen endte i en lyktestolpe.

 

etter litt småfiks endte bilen min slik:

DSC01339.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis ikke bilder av det, men dette er det flaueste jeg har oplevd som bilfører.

Jeg kom kjørende inn i et veiarbeidsområde og der tok jeg igjen en veiskrape.

Jeg skjønte dem dreiv å planerte ut veien;det skulle legges asfalt.

Jeg hadde dårlig tid og kjørte forbi veiskrapa og rett opp i en halvmeter sor grusdonge som lå på midten av veien.

Mærce med kappa senkesett og blankslitte 15"/215-dekk blir ikke akkurat noe traktor.

jeg hadde greit med fart og håp på at dette skulle gå bra så jeg endte 50 meter opp på grusdongen før bilen hang!!

Der sto den jæææævli godt for å si det mildt.

 

Ble dradd ned av fyren i veiskrapa som holdt på å flire seg beint ihjel av hendelsen og kjørte hjem med et ganske såra ego og laus mellomaksel.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke min bil, men en jeg så utafor en skraphandel i sandefjord. den så så jævli ut at jeg måtte ta bilde av den.

 

her har det skjedd ting:

 

vrak.jpg

 

neida, ikke så galt det der vell! heter bare å bruke opp bilen før man leverer den så høggeriet ikke kan selge noen deler av den. bare for å være ekstra idiot mot de det. :)

97- Volvo V70R AWD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Skjønner ikke hva du mener. Kjører stort sett pent da, har vel hatt mitt knippe med uhell kan man si.

 

Men, jeg syns nå faktisk det er bedre og ha vraka no biler og sløsa bort penger på det når jeg ser kompiser og bekjente som sløser bort mye mer penger enn meg på flere meter med cola lisser (kokain) og alt mulig annet drit, mange tusen på steroider og drit, trener litt jeg å, men holder meg unna steroidene og alt det andre, da ere bedre og vrake no biler.

 

Og så blir det ofte litt kræsj og sånn når man satser litt da, er sjelden man lærer og kjøre bil uten og væra av veien et par ganger og ser det ikke som det helt store tapet og totalvrake 2 240ier, kansje værre med det beinet jeg knuste ene gangen, men fy faen og mye morro jeg har hatt det bak rattet.

 

Er nok mange værre ting og havne borti.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Skjønner ikke hva du mener. Kjører stort sett pent da, har vel hatt mitt knippe med uhell kan man si.

 

Men, jeg syns nå faktisk det er bedre og ha vraka no biler og sløsa bort penger på det når jeg ser kompiser og bekjente som sløser bort mye mer penger enn meg på flere meter med cola lisser (kokain) og alt mulig annet drit, mange tusen på steroider og drit, trener litt jeg å, men holder meg unna steroidene og alt det andre, da ere bedre og vrake no biler.

 

Og så blir det ofte litt kræsj og sånn når man satser litt da, er sjelden man lærer og kjøre bil uten og væra av veien et par ganger og ser det ikke som det helt store tapet og totalvrake 2 240ier, kansje værre med det beinet jeg knuste ene gangen, men fy faen og mye morro jeg har hatt det bak rattet.

 

Er nok mange værre ting og havne borti.

 

 

fy faen, måtte le godt når jeg så dumpærn sto med snuta i været,kan tippe på at du lurte litt at den plutselig steila som en vårkåt hingst:volvsmile

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår