TiNy Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Når du har lastet ned bilfilmer og slikt. Windows mediaplayer støtter jo ikke alt. Siter 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 bruker winDVD og BSplayer egentlig stort sett ALT utenom REALPLAYER fucku Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by TiNy Når du har lastet ned bilfilmer og slikt. Windows mediaplayer støtter jo ikke alt. Windows media player trenger codecs som alle programmer.. Bare å installere noen codecs, så er det ikke måte på hva windows media player støtter ;) Men det støtter jo ikke Real Media eller Quicktimefiler, så da må du jo bruke programmene som hører til det.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Bruker Mediaplayer 9 med FFDSHOW-kodeken; den spiller av ALT! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by tekNetium Bruker Mediaplayer 9 med FFDSHOW-kodeken; den spiller av ALT! jeg har en del filmer jeg kan vedde på den ikke greier Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Akkurat. Jeg, på den annen side, har full tillit til at FFDSHOW ikke vil svikte når det virkelig gjelder. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 FFDSHOW er greit nok til og avspille DivX/XviD og slikt (dog bildet blir en anelse mer grainy med ffdshow i forhold til original divx decoder). Men det er veldig mange formater ffdshow ikke takler. Bruker selv BSPlayer (har brukt det de 3 siste årene) og Windows Media Player 9 (får grå skjerm på noen spesifikke filmklipp med BSPlayer av og til). Så lenge codec'ene er installert, så spiller WMP9 av alt som alle andre playere kan spille av også. Det er ingen playere med hardcoda decodings-filtre innebygd (heldigvis, da dette hadde vært jævli teit). Min liste: iTunes 4.1.1 (musikk, nettradio) BSPlayer 0.86 buil 501 (video, ac3 lyd) Windows Media Player 9 (video, noe nettradio, wmv streaming) Foobar2000 0.7.4 (Ogg, FLAC, Monkey's Audio, WavPack, mpc, wav, ++++) Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Media Player Classic Har du ikke codec som playern trenger, gir han deg en link til hvor du kan laste ned den aktuelle codec'en.. MPC tar også DVD.. alt egentlig.. Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 WMP, Real Player, Quicktime (+ X-vid codec, DivX, SLD Codec Pack) Dette spiller det meste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Jeg bruker MicroDVD v. 1.1 Er veldig grei. Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Hvor finner jeg kodekser som får real player til å spille divX? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mahelgel Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 bruker mediaplayer classic (som nevnt tidligere), samt bruker winamp 2.9x til mp3 og nettradio :) Siter -Knut Magnor http://mahelgel.dyndns.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Winamp duger til mye. Kjører for øyeblikket wa5. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Mediaplayer Classic er beste saken EVER!! elsker den.. og en grei Ace codec pakke så får du spillt allt! tilogmed realmedia og quickime MED spoling i den gromme mplayerc :D :D :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 MPlayer dev-CVS-031020-20:34-2.95.4 © 2000-2003 MPlayer Team brukerjeg til *alt* (versjonen endrer seg når jeg føler for det dog) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg