kimbeer Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Som trådtittel sier, hvor får jeg tak i kanalskjørt til golfen min? Jeg snakker da om de som kom org. fra 95-96 om jeg ikke husker helt feil? svarte plast dekslene=) Synes prisen for komplette var rimelig drøy hos møller og lurte på om man fikk like noen annen plass billig? De fleste hoggere tar jo ikke vare på disse skjørtene=( Om noen her har noen så skader ikke det heller =D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Er det ikke å få på veng? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ser ikke sånn ut desverre =( de har bare selve kanalen tror jeg... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 tror ikke veng har da jeg sjekka der selv for en stund siden..hva skulle de ha hos møller da om heg tør spørre?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Rundt 2000 kroner for alt som er nødvendig. Så får man vel kanskje en 10-prosent i rabatt også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Drøy pris ja :( Skulle hatt noe selv, selv om den stålskinna i dem ruster bare den ser litt salt.. Men er det ikke mulig å gjøre en avtale med høgger'n da? Eller sjekke daglig om hvilken biler som er klar for høgging, så får du muligheten til å plukke dem av før bilen demonteres :) Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg