vx2go Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Hehehe, hadde blitt med på prosjektet jeg om det hadde vært sant. Familie bane Racer :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 feiging kjør på med bur og hele pakka.. blir bra det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 (endret) har jævlig lyst :D:D men... :op: vert best å bygd om til quattro og da... :) Endret Juni 9, 2009 av pett3r Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Den bilen er morsom som den er å kjøre på bane med :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 hehe:D men det er fortsatt rom for forbedring ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 hehe:D men det er fortsatt rom for forbedring ;) Det er det alltid ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Vaia den mye på bane? :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 vaia? skal du begjynne å snakke utenomjordisk også nå da? :D:D snakker du om krenging? :) ikke mye, men kunne vert bittelitt stivere :D kanskje? :op: hør på orihime, hu veit best ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Hvilket program bruker du for å få slike bilder? Må tipse fruen om dette. Hun som er sånn halveis fotointerresert. Har speilrefleks og div linser tilgjengelig. Kjøpte forresten skiltholder på biltema her om dagen. Helt svarte. 19,- Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 det øverste bilde er redigert bittelitt med Picasa(veldig enkelt program) ellers er bildene helt orginale :D Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 vaia? skal du begjynne å snakke utenomjordisk også nå da? :D:D snakker du om krenging? :) ikke mye, men kunne vert bittelitt stivere :D kanskje? :op: hør på orihime, hu veit best ;) Den krenket ikke så mye. Egentlig veldig lite. Men å satt på noen stivere stabstag skader jo aldri :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Den krenket ikke så mye. Egentlig veldig lite. Men å satt på noen stivere stabstag skader jo aldri :) oog bøttestoler, bur, vekk med inredning, slicks? det også? :D sjøl om du ikke sa det, veit jeg det var det du tenkte ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 oog bøttestoler, bur, vekk med inredning, slicks? det også? :D sjøl om du ikke sa det, veit jeg det var det du tenkte ;) Haha, nei. Det tenkte jeg faktisk ikke ;) Hvis du skulle ha hatt noen andre seter så måtte det evt ha blitt S-Line stoler fra B6 eller B7 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 fungerer fint på bane orginalt disse bilene. jeg hadde en passat som var senka 40-40 med tip tronic og orginal motor kjorte som bare faen svei subaruene med 4*4 i svingene på 185.65.15 dekk hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 fungerer fint på bane orginalt disse bilene. jeg hadde en passat som var senka 40-40 med tip tronic og orginal motor kjorte som bare faen svei subaruene med 4*4 i svingene på 185.65.15 dekk hehe hehe :D jeg klarte hvertfall ikke holde følge med S og RS bilene på rettstrekkene :confused: (s2, s3, s4, s6, rs2 og rs4) Da var xenon ferdig montert og fungsjonabelt :D forskjellen ble bare helt syyk, og takk til marius som hjalp en stakkar som trudd'n hadde en deffekt balast(polaritetsfeil);) plassering av ballaster: bilde i regnet: Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg