evikre Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Når bilen er kald, starter den og virker bra men hvis jeg stopper den når den er halv-varm/varm og skal starte den etter noen minutter så hender det at jeg får problemer med å få opp turtallet på motoren før jeg skal kjøre. Når jeg "jokker" med gassen så smeller og hoster den uten at turtallet øker. Etter en del "jokking" med gassen så kommer den opp i turtall men motoren er veldig svak i starten før den igjen virker som den skal. Jeg har skiftet lambdasonde, begge temperaturfølerne og en del vakumslanger. Er det noen som har noen formening om hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 tett bensinfilter Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El raza Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Hei evikre! Jeg har hatt et par Audi`er som har lignende symtomer.. Sjekk at den ikke suger falskluft mellom innsugsmanifoil og blokka.. -pakninga der bruker å lekke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi16V Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Prøv å sjekk at den ikke suger inn falsk luft. Kan også prøve å kjøre igjennom med dyserens et par ganger, å se om det hjelper litt. Har den vært sånn lenge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg