Tempo_Olsen Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Noen som kunne skrive noe info om disse bilene?? Vekt, Størrelse, normalt forbruk, osv. Som sakt i ein anna tråd så vurderer eg og kjøpe meg ein Opel Monza men er litt usikker siden det er ein 3.0L, bruker vel "litt" da? I og med denne bilen originalt har 180hk og bakhjulstrekk så er den vel ett lite hel****e på glatta, noen som har erfaringer og dele?? Siter Beklager eventuelle skrivefeil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Noen som kunne skrive noe info om disse bilene?? Vekt, Størrelse, normalt forbruk, osv. Som sakt i ein anna tråd så vurderer eg og kjøpe meg ein Opel Monza men er litt usikker siden det er ein 3.0L, bruker vel "litt" da? I og med denne bilen originalt har 180hk og bakhjulstrekk så er den vel ett lite hel****e på glatta, noen som har erfaringer og dele?? veier vell ca 1500 kg med fører, størrelse husker ikke eg i hode men er ikke så stor da, bruker rundt literen på mila med fin kjøring da seff, har du gode vinter dekk er bilen helt grei på vinteren, og til alderne så er ikke den verste bilen på glatta, men ellers er de verfall stilige biler som er gode og kjøre :) Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tempo_Olsen Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Ok. Vurderer denne bilen ganske sterkt: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1996808 Noen som kjenner til denne bilen? Trur dere denne er noe og satse på, trenger jo en del reperasjoner osv men har ein eldre bror som er utdannet bilmekanikker som kan hjelpe meg.. Siter Beklager eventuelle skrivefeil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anern Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 den grønne var til salgs for noen år siden, mener det sto v10 under panseret da. ser ut som det er en del arbeid for og få den på veien siden den står uten motor og følger med delebil. men kan du skru så får du billig bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg