urutt Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hei! Jeg skal kjøpe nytt batteri nå, og lurer på om jeg kan sette det gammle bak i bagasjerommet, og bruke det til anlegget? Det er gammelt, og ikke veldig bra, er det like greit å bare bruke det nye til alt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Litt kjipt om batteriet skulle begynt å lekke e.lignende. Jeg hadde brukt det nye til alt! Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Ikke nok med det, du kan faktisk ødelegge det nye batteriet. Hvis f.eks. en celle ryker i det gamle, vil ladespenningen som skulle ligget over denne, fordele seg over resten av cellene. Som igjen kan føre til at flere celler ryker. Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg