Snake89 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 hei, er ute etter en bil som går bra både på vei og på bane. Bilen kan bli modda for å greie disse kravene. Så ser etter en bil bil med et bra utgangspunkt. Jeg har tenkt litt på toyota celica carlos sainz, eller gt4 modellen som er 1 genrasjon seinere. jo når det kommer til pris bør ikke bilen koste mye mer enn 250 000. Og hvite skilter er et must. Så håper på andre tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Nå kommer vel en å sier volvo 240 eller 200sx her snart :P Golf 5 GT/GTI kanskje? Har kjørt selv og er imponert.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Lotusen min er til salgs, dog litt høyere enn 250000 men ikke så mye over.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Porche 911 turbo :P Ellers, hva er galt med å ha en bil til banebruk og en bruksbil? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Nå kommer vel en å sier volvo 240 eller 200sx her snart :P Golf 5 GT/GTI kanskje? Har kjørt selv og er imponert.. amen bror GTi en på bane er vanvittig deilig! har kjørt selv Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake89 Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 golf er ikke helt min greie. Lotus trur jeg har et plass problem. vil ha bakhjul eller 4wd. Men trur det nesten blir celica gt4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Golf er en OK bil, men det er jo litt dumt å måtte rygge rundt banen. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Prøvekjør en cooper S(nye). Med litt trimm så er den helt rå. Har alltid vært fan av rwd eller 4wd selv, men coopern føles ikke som en typisk fwd. Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Nå kommer vel en å sier volvo 240 eller 200sx her snart :P Golf 5 GT/GTI kanskje? Har kjørt selv og er imponert.. volvo 240 og\eller 200sx Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Bmw M3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Impreza GT Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Nissan 200 sx s14 a ?? Eller bare klesse på med Bmw m3? Hadde jeg hatt så mye penger og rutte med, hadde jeg nok kjøpt meg en 200sx s14 a :) Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Nå kommer vel en å sier volvo 240 eller 200sx her snart :P 200sx kan jeg alltids klare å se for meg på ei bane, men 240? de passer jo best ved den lokale Shell stasjona med en snusleppet ungutt m FK caps bak rattet, såvidt synlig bak en skog av Wunderbaum ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 200sx kan jeg alltids klare å se for meg på ei bane, men 240? de passer jo best ved den lokale Shell stasjona med en snusleppet ungutt m FK caps bak rattet, såvidt synlig bak en skog av Wunderbaum ;) Forsiktig med hva du sier nå gutt, jeg kan poste opp 100 bilder av forskjellige volvo 240. Som hadde skremt den mazdaen din tilbake til en lokal biloppsamlingsplass i japan. Til tråd starter, kjøp deg en gt4 du, det har jeg prøvd. Og om du er sugen på en sånn bil, blir du ikke skuffa. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Tenk å fått tak i en slik skjelden S14, om ikke en S14A! Hørte det var en som hadde vert heldig å fått tak i en slik i sommer, tor jaggu fyren snakka om å bygge den om litt og. Makan! BMW E30M3 er jo morro på bane, litt sløv men. Sierra Cosworth er jo og morro, viss du vil skru mer enn du kjører. 911 GT3RS må jo være den optimale gate/bane bilen spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg