Gå til innhold

SUVen blir rådyr - Årets Statsbudsjett

Ranger emnet


Margido

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Norge er et jævla tåpeland.

 

Dem tror jo at folk kjører den tyve bil for morro skyld! Dem skjønner jo ikke at noen mennesker faktisk har behov for en slik bil. som f.eks jeg som heletiden drar henger etter og frakte løpsbilen og driit!

 

Du se rjo politikken i norge med bompengene også?.. dem går over fra manuelle til fullstendig automatiserte bomringer for å kunne manipulere og skru opp prisene slik dem selv vil, og dermed tvinge store kjøretøy til å betale mere!

 

Glad jeg vet om mange steder å snike bommen i oslo værtfall så jeg slepper å betale en dritt!

og den dagen det tar slutt kjører jeg med falske vippeskilter forran og bak!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA HA HA HA HA ! du er så naiv!

Du burde seriøs kle deg i en skikkelig varm lusekofte og vifte med flagget og føle deg stolt!

 

De sier at bommen skal forbli i 20 år til.. og at det skal brukes på "vei" og KOLLEKTIV TRAFIKK!

 

Hva sa dem når de første gangen satte opp bommen for 20år siden? hva skulle penga gå til?.. Hvor lenge skulle den brukes? 2uker før de la ned bommen skulle den plutselig stå 7 år til.. og til og med DA skulle penga brukes til vei!

 

hvor er dem hen?.. De har faen meg rå til å asfaltere 500m med 40cm høy asfalt en gang i året for midlertidig vei som går gjennom rådhusplassen til tull, men å bruke denne asfalten på å utvide veikanten med 20cm i bredde har dem ikke penger til!

 

jaja.. Gleder meg til hva du sier når bensin prisene PLUTSELIG hopper til 17kr litern, som en annen idiot i avisa sa nylig. 18kr/l er billig! vi må slutte å syte!

 

idiot!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statsbudsjettet innebærer også mer satsing på veier :)

 

HAHA, du er ikke naiv, men dum. Sånt pisspreik må jeg le av... ikke leik deg statsviter nå!

 

Gidder ikke å bruke tid på å begrunne svara mine når jeg hører sånt engang.

 

Var det 1 milliard mer til veier? haha, om det hadde blitt 30 milliarder, så hadde vi ikke merka forskjell...

dem kommer aldri til å få ut fingen! rød/grønn-regjering økte miljøsatsninga med 25%, DET fant dem plutselig penger til, selvfølgelig øker dem pengebruken på ting vi OOOOOVERHOOODE ikke har bruk for!! SNAKK OM %#/%#¤

 

NÅ skal jeg begynne å kjøpe stemmer av andre folk, sånn at vi får blått istedet.

Åssen er det mulig at AP får så mange stemmer? dem er jo en gjeng skinkeriddere som leiker seg politikere, men eneste dem gjør er å sitta og dra'n på dass etter se og hør!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På høy tid med med mer differensiering av engangsavgiftene da.

 

Brude dog også vært delt avgift både på CO2 og PPM utslipp, istedet for bare på CO2

 

Synd at alle veikronene skal brukes utkanten der ingen bor da, og ikke der de faktisk gjør mest nytte for samfunnet

 

Nei, vi må få endret valgloven slik at alle stemmer teller likt, og ikke utkantstemmer teller mer

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at alle veikronene skal brukes utkanten der ingen bor da, og ikke der de faktisk gjør mest nytte for samfunnet

 

Det er det verste jeg har hørt!

Jeg bor 1 mil utenfor Gjøvik, på det som mange vil kalle bygda/utkanten. Langs veien der jeg bor er det 60/80 sone, mye trafikk. Der blir det asfaltert sånn ca en gang hvert trettiende år. når de asfalterte på høsten for tre år siden så asfalterte de rett oppå den gamle asfalten, 5-10 cm jevnt over. i to uker var veien fin og jevn, så kon snøen og telen i jorda. Sprekker. Overalt. Til våren var det enda verre, riktignok var det litt mindre støy enn før de asfalterte, men det var minst like humpete. Her snakker vi humper som er til fare for hjuloppheng og felger, og de gjør ferden svært ubehagelig for alle som kjører på veien. Nå til dags så er Sprekkene på noen steder så store at det er livsfarlig å kjøre på veien om du er en motorsyklist som ikke er tilstrekkelig kjent. Dype, brede sprekker. Får iallefall håpe at de brøyter mer enn en gang i uka til vinteren, det er nemlig en grunn til at familien min kjører Subaru.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis av meg bor på Lena og kjører bare lave biler..

 

jaja.. Gleder meg til hva du sier når bensin prisene PLUTSELIG hopper til 17kr litern, som en annen idiot i avisa sa nylig. 18kr/l er billig! vi må slutte å syte!

 

Oljeprisen har mer å si for bensinprisen enn om det er Høyre eller SV som styrer landet. Hvordan kunne jeg fylle for 11.49 her forleden, mens det ble fryktet bensinpris på 17-18 kroner tidligere i år? Fordi oljeprisen har sunket fra $145 fatet til under $90.

Var det ikke forresten FrP/Høyre som fant ut at bomringen i Oslo fortsatt skulle eksistere? Vis meg en kilde som bekrefter/avkrefter dette.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det verste jeg har hørt!

Jeg bor 1 mil utenfor Gjøvik, på det som mange vil kalle bygda/utkanten. Langs veien der jeg bor er det 60/80 sone, mye trafikk. Der blir det asfaltert sånn ca en gang hvert trettiende år. når de asfalterte på høsten for tre år siden så asfalterte de rett oppå den gamle asfalten, 5-10 cm jevnt over. i to uker var veien fin og jevn, så kon snøen og telen i jorda. Sprekker. Overalt. Til våren var det enda verre, riktignok var det litt mindre støy enn før de asfalterte, men det var minst like humpete. Her snakker vi humper som er til fare for hjuloppheng og felger, og de gjør ferden svært ubehagelig for alle som kjører på veien. Nå til dags så er Sprekkene på noen steder så store at det er livsfarlig å kjøre på veien om du er en motorsyklist som ikke er tilstrekkelig kjent. Dype, brede sprekker. Får iallefall håpe at de brøyter mer enn en gang i uka til vinteren, det er nemlig en grunn til at familien min kjører Subaru.

 

Kanskje de på landet burde komme på kurs hos oss i byen og lære å asfaltere? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

døh, ikke en gang begynn å snakke om bensin prisene. Når olje prisen gikk ned var norge fortsatt det grådigste landet i europa som beholdt sine allerede skyhøye liter priser der dem var før olje prisen gikk ned!

 

"Norge" har ingenting med variasjoner i prissetting på bensin å gjøre.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det verste jeg har hørt!

Jeg bor 1 mil utenfor Gjøvik, på det som mange vil kalle bygda/utkanten.

 

Det jeg mente var at Navarsete driter langt i hvor det er lønnsomt å bruke penger på vei. Driter i hva transport-økonomer har regnet seg til, og bruker pengene der hun kan sanke stemmer, dvs langt ute i distriktene, og da mener jeg ikke Gjøvik.

 

Hør på dialekta og se hvor pengene havner..........

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår