Jonte Skrevet September 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 sprøtt.. vet noen specs på bilen hans? hvilken turbo osv osv? dyser, bla bla. motorstyring? senket hvor mange mm? osv osv. hva er gjort. årsmodell bla bla bla.. noen som vet? ottar.. for 20000.. hva får jeg da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet September 29, 2002 Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 Ser ut som electromotive sprut. For 20000 får du datasprut, eller ex.manifold, turbo og eksosanlegg+litt småtteri. Bør legge litt meir enn 20000 i det. Kompis har porsche dyser og tillegsdyse(MF2) til salgs, det kan brukes opp til 190hk ca. Du kan jo bruke digifant g60 sprut, det koster ikkje allverden. Med digifant sprut, S4 manifold og turbo kan du vel få ihop ein grei motor med godt over 200hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 okei. jeg får studere litt osv.. først skal jeg pusse opp bilen.. å få den til å se feit ut.. helt clean :) så blir det motor bygging Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet September 29, 2002 Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 Originally posted by Jonte sprøtt.. vet noen specs på bilen hans? hvilken turbo osv osv? dyser, bla bla. motorstyring? senket hvor mange mm? osv osv. hva er gjort. årsmodell bla bla bla.. noen som vet? ottar.. for 20000.. hva får jeg da? Motoren hans er bygd hos Ruud's Motorservice i Darbu. ca 288hk og 400nm. Electomotive tec II motorstyring, oppgradert Garret T3 turbo, 520ccm dyser, senket ca 13cm + masse mer Er org. en 1985 modell 1,3l godkjent som gti 16v Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 gammel er han da? han må faen meg ha brukt mye penger på den bilen :) 520ccm dyser? hvor mye er det på en org 16v? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet September 29, 2002 Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 Originally posted by Jonte gammel er han da? han må faen meg ha brukt mye penger på den bilen :) 520ccm dyser? hvor mye er det på en org 16v? Det vet jeg ikke, 20 ett eller annet? Kostet nok en del ja... Tror ikke dine 20 lapper hadde holdt lenge der :) Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 hmm.. 20 til turbo da.. må vel kanskje legge på litt.. men, til utseende osv osv så bruker jeg pengene akkurat som jeg får dem liksom.. lenge siden han bynte på prosjektet? noen plasser med bilder osv av bil?! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 29, 2002 Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 Gullfargen har han hatt på bilen i ca 3 år men turbomotoren er det ikke så lenge siden han mekka sammen, 1 år ?? er ikke helt sikker Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Trur æ har det meste av deler til og bygge turbo på bilen din.. Venter bare på svar om æ får leid en garasje, vis æ får det kan æ sikkert bygge om bilen til turbo.. Kor du bor foresten???? Æ holder til i oslo..:) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 stemmer.. 280 hester i den ja! burdte ta kontakt med an da.han kan sikkert endel om priser, tips osv.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 ja, men så har han jo kosta 100.000.- på moroten også.. Han kan nok få ut enda mere av den vis han mapper den om litt.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 Originally posted by vwgolf2 stemmer.. 280 hester i den ja! burdte ta kontakt med an da.han kan sikkert endel om priser, tips osv.. :D Det jo Arild Ruud som har bygd hele motoren, så eieren vet vel sikkert bare sluttprisen... Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 vel, sånt har jeg ikke råd til.. da kjøper jeg meg noe feitere. men, 20-30k på turbo.. kan jeg sikkert påkoste.. blir vel å koste på bilen en del stasj, blant annet styling av noe slag. ca 10-20k.. og interiør.. turbo til sommeren.. men, jeg tar fortsatt i mot tips osv.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 For 30K får du saman ein 16vT med s4 turbo og digifant g60 sprut. Men arbeidet må du gjere sjøl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 Originally posted by Ole Morten Det jo Arild Ruud som har bygd hele motoren, så eieren vet vel sikkert bare sluttprisen... Trur nok de gutta veit EN GOD DEL uansett! hadde i hvertfall jeg hatt hvis jeg hadde bestemt meg for å legge så mye penger i bilen min. Da skulle jeg visst alt som var gjort! men men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg