power Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 hi folks har en 97-98 v70 turbo stv lite spørsmål denna jææskla lampa inne i bilen orang/grønn indikerer vel katalysator trur jeg det er lyser for meg nå har jeg bytta lufmengdemåler pluss lambada sonde ennå så slukker farken ikke denna lampa etter nullstilling noen som har vert borti dette og ossen feil det kan vere takker for svar Siter 98 volvo v70 t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Har du sjekket den lille 90graders slangen under innsuget på venstre side? Den ryker før eller senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Jeg ville nå først ha undersøkt hvilken feilkode den setter før jeg eventuelt hadde begynt å bytte deler. Blir dyrt om du skal prøve og feile deg fram. Prisen er alt fra gratis til noen hundrelapper hos de forskjellige verkstedene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Har du sjekket den lille 90graders slangen under innsuget på venstre side? Den ryker før eller senere. jupp jupp funnet feilen ja og det er denne 90graders slangen men må man ta av hele innsuget for og bytte denne lille dingsen Siter 98 volvo v70 t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Nei, trenger ikke det. men er klundrete å bytte denne slangen. Må ha et par nebb-tenger, litt silikonspray, pluss god tålmodighet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Nei, trenger ikke det. men er klundrete å bytte denne slangen. Må ha et par nebb-tenger, litt silikonspray, pluss god tålmodighet:) klundrete og bytte den lille tassen der ja:spin men det gikk med nebb-tenger og good tid steike ta:bambam: Siter 98 volvo v70 t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg