Tobben1222 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 våres 190 med 2,8i gjekk som et helvete..men ble kresja i a-finalen..så no skal vi prøve å flytte motoren i en volvo..kan bli litt gøy å få til..:P vektfordelingen kan sikkert bli mystisk, men men LRD-bakke: kjører du 5-serie no?:D Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Nei gjør ikke det gitt:) har kjørt en 5 serie en gang, god bil å kjøre, men en orginal 2.0 uten sperre var ikke så mye å stille opp med! Blir vel ikke så veldig mye mer bilcross på oss i Lyngdal Racing, grøterud har kjøpt volvo orginal, og jeg kikker også etter det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 åja, men er det ikkje ein svart 5-serie der borte som går ganske bra? meiner at det og er en 520..men eg vet egentlig ikkje..:P Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 åja, men er det ikkje ein svart 5-serie der borte som går ganske bra? meiner at det og er en 520..men eg vet egentlig ikkje..:P John Erling Johansen tenker jeg du mener, en svart 528. Kjører for samma klubb som han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 han har hatt flere bra biler i år han johansen. hvis ikke han bare har gått fra blå til svart da.... ser ut som noen ordentlige krembiler å kjøre de til John Erling, er ikke mange bmw'er som setter seg sånn etter det jeg har sett.. men han kjører dem joggu fint å da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coacharen Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Har dere tro på en camry 2,0 automat i bilcross ? :) hehe, holder på å bygge den om, fekk den for vrakpant med en ekstra motor som går ;) Også lure eg på om noen har en bøttestol liggende(FIA godkjent) som de vil ha vekk, og evt et 4 punkts belte :) ? Siter Golf 3 GTI 8v 97, colour concept. http://www.bilforumet.no/golf-iii/206308-coacharen-s-golf-gti.html Toyota Camry 2,0 87, bilcross prosjekt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 han har hatt flere bra biler i år han johansen. hvis ikke han bare har gått fra blå til svart da.... ser ut som noen ordentlige krembiler å kjøre de til John Erling, er ikke mange bmw'er som setter seg sånn etter det jeg har sett.. men han kjører dem joggu fint å da Han har hatt den samme svarte 528en i en 4,5 løp mener jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 så det er samma bilen jah.. okeii.. er slummen racing som har den nå hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Du mener det..? . jeg mener da det;) skjeldent at noen a bila mine koster så mye som 8 lapper og jeg har da hevdet meg godt med de bila; hadde sjoføren vert litt mere voken så haddet sikert vert noen flere 1.plasser oxo;) men nå kjører jeg kun opel da så er vel der det meste ligger tenker jeg;) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 er vel heller du som er våken mens bila dine sover ole.. sånn det foregår. opel da mann, rundt 7000 får man bygd en jævlig bra en. Volvo derimot får man bygd en i samme kaliber for 15.000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bighill-racing Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Skal godt la seg gjøre a bygge en bil som hevderseg til under 10000-12000 vis du begynner med en standar bil... Siter VW golf mk2 GTI 1,8 8v (4dørs) ombygd VW golf mk2 GTI 1,8 8v (2dørs) mod,86 VW golf mk2 weber 1,8 8v (bilcross) mod,85 Opel vectra A 2,0 8v 4x4 mod,90 BMW E30 320(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Skal godt la seg gjøre a bygge en bil som hevderseg til under 10000-12000 vis du begynner med en standar bil... ikke hvis man faktisk kan kjøre bil... vinni løp i junior klassen med bil til 4500kr jeg.. svigerbroren min hadde en manta han fikk 3stk. 2.plasser .2stk 3.plasser og diverse andre finaleplasseringer i åpen klassen, den bilen bygde jeg og han for litt under 6000kr, så man må ikke opp i den prisen der for å hevde seg i bilcross nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 10-12000kr i en bilcross bil? kansje jeg legger så mye penger i en bil til landsfinalen en gang, for se.... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 10-12000kr har alle bila mine kosta i værtfall. Mange av dem har kosta mye mere ogs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 sender du bort eller bygger du selv da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg