Gå til innhold

max sænking!!!

Ranger emnet


johnten

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Senke sett fra lesjøfors senker ikke veldig mye. skuffende lite faktisk. Disse må kappes og da blir det seende slik ut. lavere en dette får du den ikke med orginal forstilling. gummi klossene på nedre bære bru må fjernes.

311p7wi.jpg

 

Jeg leter etter lavskjermer til min får å få den til å se lavere ut.

142 73mod.banebil.

B234 16v m/t04 turbo 500hk+,

Autronic smc datasprut.msd dis2,1000cc dyser

 

Tig sveiseapparater til uslålige priser. http://www.importtech.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ut fjærene er vel den beste løsningen jeg har hrt om. regner med at iløpet av den første halvtimen så har du vell kjørt av vegen.

 

Selfølgelig blir det fjærslepp med kappa fjærer. Hvis du ikke får fjærslepp med ascona fjærer så er de jo jævli myke med dertill kjæreegenskaper. heller kappe stive fjærer en myke fjærer med fårlige kjøreegenskaper.

142 73mod.banebil.

B234 16v m/t04 turbo 500hk+,

Autronic smc datasprut.msd dis2,1000cc dyser

 

Tig sveiseapparater til uslålige priser. http://www.importtech.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis du ska ha dissa bilane ekstremt lave, så blir dei ikkje nåken drøm å køyre uansett, ej he hatt bilen liggande helt nedpå! og har no sann ca fonne mej ei bra løysing... ej hadde ascopna fjører, og det va nåke forbanna drit. hjelpe ikkje at fjøra står i spenn når fjørene er så mjuke at bilen berre dett rett og slett i hop, det blir de same som å køyre uten fjører! eg har også kjørt med kappa fjører, og ligg dne på gummien så blir de de same som å fjerne fjøra!!!!!!!!

 

eg har hatt på 164fjører framme, og kappa. bilen er lav, og der er fjøringsvei! det skal ikje so myklje fjøringsvei til får at bilen blir 100gonga bedre å køyre. pluss at den også blir lav, eg har 15toms penta felger, med 50profil framme, hjulbuen ligger nesten helt nedpå dekke, og eg har enda fjøring! de beste e å kappe fjørene, eller senke fjørskåle osv! men husk senker du fjørskålene so kommer dei lenger mot baken og du slær lettare i asfalten. b ascona fjører e ikkje å anbefale.. de blir de same som å fjerne fjøra....... ska du ha bilen lav rondt heile, kjøp senkesett og tilpass kappinga framme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis du ska ha dissa bilane ekstremt lave, så blir dei ikkje nåken drøm å køyre uansett, ej he hatt bilen liggande helt nedpå! og har no sann ca fonne mej ei bra løysing... ej hadde ascopna fjører, og det va nåke forbanna drit. hjelpe ikkje at fjøra står i spenn når fjørene er så mjuke at bilen berre dett rett og slett i hop, det blir de same som å køyre uten fjører! eg har også kjørt med kappa fjører, og ligg dne på gummien så blir de de same som å fjerne fjøra!!!!!!!!

 

eg har hatt på 164fjører framme, og kappa. bilen er lav, og der er fjøringsvei! det skal ikje so myklje fjøringsvei til får at bilen blir 100gonga bedre å køyre. pluss at den også blir lav, eg har 15toms penta felger, med 50profil framme, hjulbuen ligger nesten helt nedpå dekke, og eg har enda fjøring! de beste e å kappe fjørene, eller senke fjørskåle osv! men husk senker du fjørskålene so kommer dei lenger mot baken og du slær lettare i asfalten. b ascona fjører e ikkje å anbefale.. de blir de same som å fjerne fjøra....... ska du ha bilen lav rondt heile, kjøp senkesett og tilpass kappinga framme!

 

 

 

Sei ein ting æ, du kjæm langt me "best tools sliper",sierra bakfjæri fram som kappes å omega bak(Ikke kappa)!! æ har alt fer my fjæring fram,vugge som ein båt læl! klossan e foræstn bære å plokk bort me ein gång:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår