taxi82 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 hei! har et problem med min golf 2. Har prøvd å bytte rotor, fordelerlokk, pluggledninger, bensinfilter og bensinpumpe men det hjalp til ingen nytte! noen som har noen forslag om va jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 ...feilsøking hos Möller...? Altså, nå er det fint lite jeg kan om motor osv. altså, bare så det er sagt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxi82 Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 skulle hatt det billigst mulig da:P er ikke stinn av penger, mn takk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 skjønner det:) Var bare det beste jeg kom på.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Vil du ha hjelp, må du hjelpe oss! ;) Hvilken motor har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Bare å sjekke de tre store da.. bensin, tenning og luft... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 hei! har et problem med min golf 2. Har prøvd å bytte rotor, fordelerlokk, pluggledninger, bensinfilter og bensinpumpe men det hjalp til ingen nytte! noen som har noen forslag om va jeg kan gjøre? har du prøvd å byttet Stiften under rotor? når denne er slitt får du ikke gnist.... Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxi82 Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 det er en 1,8 bensin motor som står i den! har gnist på alle pluggene. men sjekket bensin slangen som går inn på forgasseren i går, det kom ikke så mye som en dråpe bensin der heller. men det er ikke anntydning til lekarse på slangen heller som jeg har sett! noen forrslag nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Såvidt eg veit har bilen to bensinpumper. En pumpe fra tanken og opp og en pumpe for å få trykk på guffa framover. Når du tar av bensinslangen og det er tørt som sahara så sier det det selv att det er ett bensinproblem - eg vil gå for pumpe eller du KAN ha fått en klem på tilførselen en plass. Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxi82 Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 ja det må være noen med bensin tilførselen! har byttet den ene pumpen, jeg har byttet den som ligger ved bensinfilteret! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg