KloA Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Hurra! har endelig fått klørne i en 32b syncro, har prøvd lenge! Det er desverre ikke en 2.2gt , men en 1.8 forgassersak, ew. den har også gått grusomme 404kkm, vært eid av en gammel mann som har kjørt den 200k siden den ble importert i 97. gjort til nå : iiingenting. MÅ gjøres : * Forrige eier ødela bakerste potte, og erstatta den med .. et rør som er dobbelt så stort som røret det skal dekke over, ny bakpotte må til. * anlegg, litt iallefall, blaupunkt-kassettspilleren som står i duger ikke helt. Ønskeliste : * ny motor, 1.8 112hk eller kanskje 2.2 fra en audi ? hva er lettest å putte i? * nye seter. og så var det bildetid, woohoo! Gått liiitt langt ja.. Kassettholder og sperre :D Snåle setetrekk, har ikke turt å ta dem av enda. Wtf er dette ? bak på taket.. og så, eksosen : Bråker noe forjævlig. så, jeg er åpen for forslag, eller tilbud om deler, eller lignende, men dere kan gjerne droppe forslagene om å vrake den :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 ikke dårli :P håpe min e litt bedre :P åsså får vi stashe dæ opp med en 112hk å ett finare ratt =) håpr du tar av setetrekkan i mårra så eg kan finne ut om æ skal leite etter stola :P den skal vere svart ja ? da må du fikse rails'an :P æ har en som ikke e rulla over :P Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 svart ja, skal sjekke ut hva som er under setetrekket. vil gjeerne ha små rails. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 små rails ? fra hvordan bil ? alle har samme. (å litt inspirasjon mest vi er igang =) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 nam i svart :) så ganske bra ut uten rails... hmmmmm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 har du bilde av setene nå ? =) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick89 Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 HAHAHA, jeg lo som bare pokker når jeg så det med eksosen! hahahaha genialt:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 det var takrennerør ;) har lappa sammen litt greier med en potte og et rør fra biltema nå, så nå går det å kjøre i bebodde strøk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg