Gå til innhold

ser på bil og trenger litt hjelp.

Ranger emnet


peeet

Anbefalte innlegg

Heisan!

 

Jeg er ikke 18 enda, men ser på bil til rund 40-50 k.

 

Og det jeg lurer på er, er dette et bra kjøp?

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14754048&sid=xz2cbawkCvY985152&WT.svl=Bilde

 

den ser i allefall drit chill ut inni!

og et realt annlegg er jo ett pluss.

 

men ser det "bare" er 118 hk, er det dyrt å "trimmen" opp til rundt 150 hk?

 

Men hvis dette ikke er et veldig bra tilbud, kan dere hjelpe meg med å finne en fin bmw 3 eller 5 serie til rundt 40-50k?

 

Det er vesentlig at den er chill inni. skal jo sitte der noen timer i året:P

 

 

Jeg har ikke mye peil på bil enda, så det er bare å pompe på med hva som ikke er bra, og evt bra med bilen..

 

mvh: petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nettop en 318is, som er sportsutgaven av 318i med ca. 140 hest. Det er en kjempefin førstebil med passe bra futt. Er du heldig kan du finne en velholdt 318is til ca. 50k.

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14750574&sid=xz8rbea91Zo151421&WT.svl=Link

litt m-tech på denne, så blir det en kjempe fin bil!

 

eller du kan ta en titt på autodb.no og søke på 318is.

 

Lykke til med kjøp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ihvertfall gitt blaffen i motor på min første bil, når man gjerne handler med begrenset budsjett. Mye bedre å ha en bil man trives i, enn en skikkelig driter med diger motor og stor appetitt på drivstoff.

 

Jeg angrer ikke på at jeg valgte en forholdsvis stygg førstebil med turbomotor fremfor komfor/utseende.

 

Dette er opp til hver enkelt hva de foretrekker, så la nå gutten bestemme det selv.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg var den helt jævlig inni. Billige setetrekk og fake treverk.

..og at en bil er nylakkert er ikke alltid et pluss. Jeg hadde ikke kjøpt en nylakkert bil uten å ha sett bildedokumentasjon fra lakkeringsjobben (evt. kvittering).

 

Samme tenkte jeg da jeg så bildene, den er jo orginal bortsett fra billig ratt-trekk, setetrekk og girkule (mulig du får alt på biltema om du liker det).. Bilen har blitt nylakkert samtidig som den har fått byttet frontrute, airbag og oppheng m/bremser.. Møte med elg ?? eller kanskje Tre/busk e.l. ser selger er kvinne ;)

Hva ligger i et anlegg på 900W ?

 

Men bilen var jo ellers fin da, følger det med 2 eller 3 sett felger ?

 

Hadde selv aldri gitt 50K for denne bilen, men trenger ikke være et dårlig kjøp for deg..

 

Edit: hva med en av disse ? alt etter hva du liker

(Hadde selv sett på den siste)...

318is Coupe Skinn

 

316i 98mod

 

E46 litt rep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville nå ikkje kjøpt 316 visst du vil ha meir krefter enn det er i 318.

 

sjekk den hule kanalen, den som er under dørene, det kan ha blitt hull visst dei ikkje har brukt rett jekk.

 

som første bil så er det at den går fint og starter, visst du pendler eller kjører ein god del så er det ein for del med ein litt mindre motor. utseene kan du fikse på sjølv visst du gidder, men så lenge den er greit ut og det ikkje er rust så er det ein god bil.

 

det er ikkje sånn at du blir kasta bak i setene i ein 320 heller da, men du har lyden.....

BMW E36 318I

Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår