HeRmAnSeN Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 fjerna midtre potte på simons anlegget mitt å det blei veldig fin lyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiv880 Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Mye arbeid? Og hvilket rør setter du inn istedet da? Kjøper du orginale simons rør? F.eks. http://www.xtremecar.no/shop/product_info.php?products_id=5812 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiv880 Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Toppdekselet er litt skittent. :P Det skal vaskes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danien Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Ferdig monter. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
--Vegard-- Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 tror du er heldig hvis du får det du har bestilt på bs, har snakka med mange andre som aldri får tinga di har bestilt. får å få bedre lyd ville jeg bare hatt den bakerste potta og bytta den andre meg rør, har grei erfaring med det, du får ha lykke til med bs da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiv880 Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Fikk pakken fra bsbildeler (bullshit bildeler) ankom på lørdag. Tok bare litt under 2 måneder. Woho. :P Og det tok 12 dager fra jeg betalte til de greide å poste den. Syns det blir litt for useriøst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berxnes Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 (endret) Hei! Hva er disse? Ser dere som har satt filteret rett på innsuget da setter disse ut av funksjon... Slangen fra toppen går ned i den første luftfilterboksen, hva er denne? Hva er det som er festet til røret fra innsuget til den andre luftfilterboksen? Linking til bilder som ligger på din PC funker dessverre ikke, legg ut på photobucket eller noe slikt istedet. Endret Februar 26, 2011 av Einar Teknisk tips ang. bildelinking Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Smell på ei 4" japsepotte fra torsov.. har det på min 87' Sierra 2.0OHC.. Min er det hvertfall gromlyd i : ) En kamerat har samme potte på en Scorpio DOCH.. og det låter ganske så greit ; ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg