Gå til innhold

eiv880

Bruker
  • Innholdsteller

    46
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om eiv880

  • Bursdag 01/29/1991

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Motoriserte kjøretøy
  • Modell (eks S4)
    RS
  • Biltype (eks Audi)
    Aprilia
  • Årsmodell (eks 1995)
    2004
  • Yrke eller sivil status
    Student & Lærling
  • Motor (eks 1.6)
    AM6
  • Fylke
    Møre og Romsdal

Contact Methods

  • Bosted
    Herøy

eiv880's Achievements

  1. eiv880

    Post din Sierra

    Takker for det. :) Mangler bare cosworth skjørt og koffertlokk nå. :) Bakrutesenker er på vei. :) Bilde av det på annen bil:
  2. Hvor har du fått den infoen fra? Hovedproblemet med å ha turbo på dohc er den høye kompen som er orginalt. Får du senket kompen, med f.eks. nye neddreide stempler, så har jeg god tro på at dohc'en er meget solid med turbo.
  3. eiv880

    Post din Sierra

    Kjøpte lakken på Ford. ;) Hm. Skal tenke på det. :) Jaha?
  4. eiv880

    Post din Sierra

    Kobling av grøftelys: Montering: Resultat: Den andre støtfangeren selges ja. :P
  5. eiv880

    Post din Sierra

    Etter sparkling og pussing. Blir mest sannsynlig lakkert i morgen. :)
  6. eiv880

    Post din Sierra

    Ja, jeg er fornøyd med lyden. :D tomandreee: Du har glemt vindusviskerene. :P
  7. eiv880

    Post din Sierra

    Hadde meg en liten photoshoot her om dagen. Kamera er desverre ikke av det beste. 6-7 år gammelt kompaktkamera med 3,2MP. He he:
  8. Vaska og polert Sierra'n idag. :P
  9. eiv880

    Post din Sierra

    Vaska og polert Sierra'n. :P
  10. eiv880

    Post din Sierra

    Ser noe høy ut på de siste bildene, men det er fordi den står på håndbrekk i motbakke. :P EDIT: Vinterfelger på btw. 13" stålfelger med kapsler fra biltema <:o)
  11. Hei! Har satt på en ny endepotte på bilen nå. Hadde tenkt å feste den med ett skjøtestykke, men det gikk ikke da simons eksosen går sånn i en bøy. Brukte derfor en klamme som er beregnet på trykkrør. Den fikk jeg satt litt "skeivt" på. I samband med den klammen, hvor varm kan eksosen bli helt der bak ved endepotta? Inne i klamma var det gummi, og på klisteret stod det at den tålte fra -25 celsius til +100 celsius. Er det fare for å bli 100 grader der bak? Her ser dere hvorfor det ikke gikk med skjøtestykket, siden røret er så bøyd. :P Er snakk om på en Ford Sierra 2.0i CLX DOHC.
  12. • Alder (hvor gammel var du?) 17 • Hvilken bil (merke, modell, årsmodell, hk etc) 1992 Ford Sierra CLX 2.0i DOHC Sedan, 123 hk • Forsikring (hvor mye, hvilket selskap, hvem den stod på også) Står på meg selv i Terra. Kun ansvar. • Hvordan følelse/meninger du fikk av denne bilen (startperioden/slutt-perioden; var bilen god/dårlig > hvorfor?) Har hatt Sierra før i familien, og har bare gode erfaringer med de. Og er jo en ypperlig førstebil også. Bakhjulsdrift. ^^ Lappen kommer nå i Januar, og bilen står klar i garasjen. Kan tro jeg gleder meg! :)
  13. Hei! Har kjøpt meg en ny endepotte, med 3" innløp. Og da eksosen på bilen er 2,5", dro jeg på biltema å kjøpte "Stigeovergang 76x70x63,5mm". Men da er både innløpet på potta, og stigeovergangen 3", så de passer ikke rett inni hverandre. Må jeg da ha ett skjøtestykke på Ø76,5mm? Eller er det meningen at jeg skal bende det innpå? Og da lurer jeg også angående andre enden, må jeg ha ett skjøtestykke der også, eller passer det inni eksosen uten? Mvh. Eivind
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår