Hansy Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Hvor mange audier skal vi la havne i grøfta før vi sier nok? Så mange som mulig? :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Så mange som mulig? :D :) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Gutten STJAL en bil fra parkeringsplassen, det kreves ikke mye iq for og skjønne at denne ideen kunne han KUN fått fra Grand Theft Auto serien! Noe annet går ikke ann, det finnes ikke et annet spill som kan påvirke unge sinn på en slik måte! Den hasardiøse forbikjøringen og det generelle kjøremønstret gutten hadde må han ha fått fra Need For Speed serien. Her snakker vi om et spill som lar deg svinkjøre i byens gater uten og tenke på NOEN som helst type konsekvens! Hva tror du gutten tenkte når han kjørte? "Det gikk fint i NFS, det går nok bra her og!" Hva gir dere meg?! Kriminelle 10 åringer påvirket av dataspill som stikker av med biler? Vi kan ikke ha det slik! Hvilke signaler sender vi ut til resten av 10 åringene i landet, og ikke minst våre naboland om vi lar dette fortsette? Nei nå er det nok! Jeg vil ha Siv Jensen på banen, og det nå! Jeg er så LEI av denne ubrukelige rød-grønne regjeringa som ikke gjør noe! Hadde FRP styrt så hadde aldri dette skjedd! Vi burde innføre strakstiltak mot slike spill! Jeg har personlig snakket med den europeiske avdelingen til Rockstar Games og bedt de fikse en patch som gjør spillet ikke-voldelig. De sa at de skulle tenke på det, noe jeg anser som et godt steg på veien mot ufarlige dataspill. Videre vil jeg at Siv Jensen OG Kirstin Halvorsen kommer på bane og innfører fartsgrenser i spill som "Need For Speed". Hvor mange audier skal vi la havne i grøfta før vi sier nok? Vi har så mange av de, at et par til gjør ingenting :) Men er jo ganske vittig egentlig. Mon tro hva den 10åringen faktisk tenkte :P Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg