Gå til innhold

Tips om modding av bilen min ;)

Ranger emnet


Slettet konto

Anbefalte innlegg

Heisann.

Kjøpte nylig en golf 3 1992 1,8.

 

Noen som har ide'er eller comments om bilen eller linker til div ting som kan hives på av en ganske så uproffesjonel men nevenyttig bilmekaniker? Er elektriker så allt av elektriske idèer setter jeg pris på :)

 

Og for all del, er bilen skikkelig stygg i deres øyner så såklart vill jeg ha comments, eller om bilen er fin så er det bare å peise på :)

 

 

35467892xj0.jpg

 

55212350dp7.jpg

 

 

20352606wq8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har vurdert senk, det har sin fordeler, men alltfor mange ulemper, har noen såkalt jævlige fartshumper rett her jeg bor, og en med skolen som jeg såvidt kommer over slik bilen er nå, men nye lykter har jeg tenkt på, men jeg liker baklyktene ganske så godt.

Tenkt på noe angeleyes foran og klart lykteglass, hvordan høres det ut? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde satt på Clear crome foran og clear bak, byttet ut sideblinkerene med Clear Crome, sote ruter så er mye gjort..

 

ikke Angel Eyes.. er til bmw det vettu.. samma som lexus lykter.. det er kun til lexus ikke alle andre :P

BMW E46 2003

VW Golf MK 3 Cab. Solg

Volvo S40 - Solgt

Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med kommer deg såvidt over fartsdump, at du setter deg fast eller at leppa skraper litt nedi? Hvis det er snakk om sistnevnte er jo det bare plast. I verstefall kjører du sidelengs på de verste.

Ikke finn på å bytte lykter, den ser veldig bra ut som den er, trenger bare senk :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefaler senk. det gjør det mer moro og kjøre ;) men ikke alt for mye så klart. sote/tune rutene. lyktene trenger du ikke og skifte. kanskje kjøpe et par sett med xenon elns til kjøre og fulltlys + diode til park.. evt noe tåkelys til de og.. og "xenon" til skiltlyset bak også.. men ikke angeleys på en vw noe mere. det tilhører bmw ja ;)

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

 

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og btw.

- ta bort viskern og sette på en propp så kan du bare sette den på igjen når du vi. ser cleanere ut uten da.

-emblemfrigrill og den under.

- eventulet noe andre felger etterhvert.

- endestuss

 

 

og en ting ti. bilen sin ser veldig bra ut nå synes jeg. små moods så skal til ;)

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

 

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i og med at du faktisk har svarte lister og svart "stripe" på frontfangeren tror jeg den hadde blitt fet med sånne svarte skjermbreddere og org kanalskjørt pluss VR6 leppe :) Også senk da selvfølgelig. akkurat nok til å komme seg til skolen senk ;)

 

Utover det så så den jo pen ut synes jeg =)

 

Si ifra om du skal bytte ut hjula da. Jeg likte de jeg;D

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille venn, det er ikke 1000 bilder, men 1000 ord ;) hehe neida, flotte og stilige biler det der, men det er helst pengene det går på, fikk jo bilen billig : 24 lapper, kjørt 155 000. så da er det jo litt penger igjen til styling, men lurte på å tone rutene noen hakk men ikke kullsvarte :p bredde hjula vet jeg ikke hvordan gjøres men går ut ifra at dette kan se meget stilig ut :p med mindre du snakket om å kjøpe brønnfelger :p

 

men er helst ute etter noen mods jeg kunne finne på å klare selv :p senking er ett must, samme med rutene, men liker lyktene ganske godt, og ny leppe er ikke spess aktuelt ettersom bilen er ganske nylakkert med unknow men ganske stilig farge. + lakkering koster flesk.

 

men felgene kan godt selges hvis du var intressert i dem. bare kom med bud du så skal vi se hva vi kan fikse ;) fikk tross allt med 3 sett med felger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår