Marqz Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Hei, jeg kjøpte nylig en Honda Accord 2.0liter ex. Han går fint, men han fusker litt på tomgangen. Det er ikke det jeg skal ha hjelp til, men jeg trenger tips til evt Modding/Styling og pris. Jeg er ute etter noe som kanskje kan gi meg noen ekstra gamp uten at det koster meg mer enn jeg betalte for bilen. Takker på forhånd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 chip, filter og eksos. fint og begynne med.. komplett eksosanlegg med grenrør ligger sånn ca for 4000kr på ebay! senk, felger og sot alle rutene er fint på accord.. sett parklys i det lille tomme rommet på blinklysene i fangeren forran! BT og politiet sa ingenting om det til meg. :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg