maxgets Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Så det er du som har den altså:) Det ser ikke billig ut i vertfall:)(spesielt ikke med den motoren) Hvor lenge har du holdt på med den? Blir kunn for bane? rally? Siter X 1991 Toyota mr2 X 1994 Toyota Celica gt4 X 1977 Ford escort 2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegala Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Ca 3000 arbeidstimer, 800 kg 570 hk og gate registrert! Dessuten blir det en bra prislapp på moroa!!! he he.. Siter LARSEN RACING dvp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by vegala Ca 3000 arbeidstimer, 800 kg 570 hk og gate registrert! Dessuten blir det en bra prislapp på moroa!!! he he.. ..men så ser det svært morro ut også! yummy Den så seriøst strøken ut den der! Kongebil! ..du topper vel den maxgets? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Ca 3000 arbeidstimer, 800 kg 570 hk og gate registrert! Dessuten blir det en bra prislapp på moroa!!! he he.. uhhmmwhat? hva har du gjort med motoren da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegala Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 motoren er gamle til John Welsh, som Kjetil Bolneset kjøpte. Altså en BDT motor. som er ny bygd av Julian Godfrey engineering med Pectel T6 ecu. Hva som er gjort: Borret til 1940 ccm, kun o-ringer (altså ingen pakninger), og ellers er det jo bare grom parts hele veien til en svimlende sum på ca 280000,- Gal mann??? Siter LARSEN RACING dvp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by vegala Gal mann??? thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by vegala ........ellers er det jo bare grom parts hele veien til en svimlende sum på ca 280000,- Bør være en riiimelig heftig motor da.. For en kvart million bør det nesten være bra.. Hva ga du for den? Når regner du med at prosjektet skal være klar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 likner veldig på manta/ascona tank på den mk2'n. orginal tank sitter vel intil ene siden? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegala Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Det er det motoren har kostet meg.. en kvart!! Og da var den komplett. Måtte bytte stempler, eksos ventiler, ny boring (løse foringer) +++++ ecu med ledningsnett, tørrsump slanger og tank, koster detta skjønner du!! Siter LARSEN RACING dvp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxgets Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by cfn likner veldig på manta/ascona tank på den mk2'n. orginal tank sitter vel intil ene siden? Jepp,stemmer det er tank fra ascona for bedre vektfordeling:) Orginale sitter på hyøre siden ja Siter X 1991 Toyota mr2 X 1994 Toyota Celica gt4 X 1977 Ford escort 2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by vegala Det er det motoren har kostet meg.. en kvart!! Og da var den komplett. Måtte bytte stempler, eksos ventiler, ny boring (løse foringer) +++++ ecu med ledningsnett, tørrsump slanger og tank, koster detta skjønner du!! fet bil!!!! helt rått... bruker ikke compression struts? Tension strut kit ser det ut som.. samme har jeg.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegala Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 regner med at bilen kan beskues på Mann messen 1. Febru ar. Vet ikke om den starter enda da men.... kommer hvertfall til å kjøre til våren og på alle typer banetreff. Til kjetilr hva slags understell (coilovers)? har du? det er litt forskjell på forstillinga på ener og toer. jeg har det meste justerbart. bare håper jeg får det til å virke... blir litt justerins jobb med!!! Siter LARSEN RACING dvp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by vegala regner med at bilen kan beskues på Mann messen 1. Febru ar. Vet ikke om den starter enda da men.... kommer hvertfall til å kjøre til våren og på alle typer banetreff. Til kjetilr hva slags understell (coilovers)? har du? det er litt forskjell på forstillinga på ener og toer. jeg har det meste justerbart. bare håper jeg får det til å virke... blir litt justerins jobb med!!! har bare bilstein jeg.. Får faktisk med bærebruer foran oxo.. Er litt bedre hvis du har compression struts, men fungerer bra det du har oxo! Skal du ha stab stag i tillegg? det tynne? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 blir bra den bilen! får den skikkelig istand så blir det sikkert en skikkelig morroklomp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Holy... vegala: Bilen var jo skikkelig fet! Har du fler bilder?? Hva er gjort med fronten? Leppe, og kutta luftehull eller? Hva er gjort? Kan du ikke lage en tråd om prosessen da? :) maxgets: Denne kan jo bli skikkelig rå... legg ut masse bilder da. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.