eriksenpassat Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Tja...i penger er uvesentlig...men, den har få¨tt nesten alt av forstillibgsdeler nytt, nye klosser rundt baut for et år siden, stor servive med reg. vannpumpe, filtre osv....ny luftmengdemåler, ny front rute, gass på klima, nye vinterdekk, ok sommer. alu. på alle,h feste,ny låskasse og nøkkel førerside. har hatt den litt over et år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Tja...i penger er uvesentlig...men, den har få¨tt nesten alt av forstillibgsdeler nytt, nye klosser rundt baut for et år siden, stor servive med reg. vannpumpe, filtre osv....ny luftmengdemåler, ny front rute, gass på klima, nye vinterdekk, ok sommer. alu. på alle,h feste,ny låskasse og nøkkel førerside. har hatt den litt over et år. Dette er jo bare slite deler. Noe så alle biler må ha i ny og ne. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Ledningsnettet på passat/audi a4 etc er bare spagetti, og i tillegg har de svake forstilling/bakstilling. Slakk i foringer, ledd. Er sikkert gode å kjøre, men sinnsykt med feil på.. Tror ikke du vet hva du snakker om. Faceliften er ikke noe bedre en de siste 00 modellene. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Dette er jo bare slite deler. Noe så alle biler må ha i ny og ne. sant nok. men finnes da grenser på hvor dårlige de delene er...som opprinnelig kommer i fra Passat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Ny cluth også foresten.....og en simring i gir kassa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Det er vel 12 års garanti på gjennomrusting? Men vet det har vært gjort enkelte løsninger pga sinkslipp, altså feil med galvanisering/lakken, typisk sett på bakluke. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Tråden; - rensket for kjøp & salgsrelatert - gjort sticky - endret tittel - er sammensatt av 4 forskjellige tråder Dette er gjort for å dekke det stadig tilbakevendende spørsmålet om hvilke feil/mangler man skal se etter, og andre tips ved kjøp eller vurdering av VW Passat fra 97-05. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samdal_1 Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Tror ikke du vet hva du snakker om. Faceliften er ikke noe bedre en de siste 00 modellene. Der tar du feil, har fått direkte svar fra møller at bilene er blitt bedre etter faceliften, der di har rettet opp en del av dei feila som kom igjen på de tidligere modelene!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 og heretter holder vi oss ONtopic! Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 de har problemer med dørbryteren som sitter i låskassa. og da kan du selvfølgelig ikke skifte bare bryteren du må skifte hele låskassa....... de krommede railsene slipper krommen på med påfølgende korrosjon i selve railsen. Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 de krommede railsene slipper krommen på med påfølgende korrosjon i selve railsen. Går det på garantien da? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Skal hverken si noe positivt eller negativt om passat. Jeg tror jeg har vært temmelig uheldig med min. Har hatt min -99 mod i 2,5 år. Bortsett fra normale utlegg som reg reim og andre servicedeler og bremser, så har jeg slitt med å få AC til å virke. Byttet blant annet AC kompressor, tørkefilter, strupeventil og alt i alt 3 gassfyllinger. Dette koster og AC virker ikke skikkelig ennå. Automatkassen synger på siste verset og skal snart byttes. Bilen har gått 245000km. Vurderer å få fikset alt dette småtteriet og selge bilen før den kommer med flere overaskelser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondrejah Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Kjøpte akkurat ny passat 97mod 1,8t.. Det første som skjedde når jeg skulle kjøre etter handelen var et dørhåntak røk.. Er jo veldig behagelig å kjøre.. litt skeptisk til triptonickassen pga chippa motor. men går nok fint om jeg kjører fint:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
den_glade_amatør Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Jeg har en Passat 2002 som fikk ny bakluke høsten 07. Hadde noen små rustflekker som gikk på garanti og de valgte å bytte hele luka :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
den_glade_amatør Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Heisann. Eneste problemet jeg kommer på er rust under reils,gjelder kun hvis det er krom reils. Og rust inni dørene og bakluka er ett stort problem på passatene.Men det blir ordnet på garantien. Har du noen praktisk erfaring med garanti på rust under tak-rails? Jeg har en Highline (2002) med krom-rails og nå bobler det lett i lakken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg