Glema Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Her kan du legge ut bilde av din chrysler stratus:soldiersf Skriv gjerne info om bilen. Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Jeg kan jo begynne. Bilen: 1996 mod KM: 216XXX Har en bulk i høyre bakdør....:angry: Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Lett blanding bilder av min bil også ! :) Har ca. verdens styggeste antenne :D Kroken er også stygg, er en avtagbar som har rustet fast, så den skal løs etterhvert... Ja, har en prosjekttråd i forumet som blir oppdatert av og til, så gidder ikke si så mye mer om bilen eller planene. :D Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrysler84 Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Fått tak i den fronten hen? Den var jo nydelig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Enda ikke fått fiksa den bulken, og nå kan jeg ikke åpne døra heller pga at dumskap fra min side... Men anyways some new pics: Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 (endret) den bulken ser ikke ut til å være så vanskelig å fikse :) vi kjøpte en stratus til helt likt til den jeg har fra før men kona greide å trylle den andre stratusen i døra på hennes...:iconsm og trodde det skulle være lett å finne en sort stratus å plukke ny døra ifra men ga opp og ordnet bulken i mellom tiden. trikset er å varme opp metallet og bruke noe med stor overflate mot selve bulken -egentlig falt meg ikke inn å ta bilder av selve prosessen... men skal gjøre det når jeg får en ny dør og ordne mer på den ødelagte :) Endret Juni 18, 2009 av matador Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Må vel legge ut bilder av ny biln :) Først ett bilde rett etter jeg kom hjem: De to stratusene mine: Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrysler84 Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Såg veldig strøken ut;) Har lyst på spoiler til min, sånn lav (nestn orginal), men er litt skeptisk på å bestille det på ebay. Vil også ha ny grill og tåkelys..hinthint:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia6 Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 har hatt veldig mange bra biler, men iforhold til pris/kjøreglede er det ingen som slår min tidligere stratus 2,5. Nydelig bil faktisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg