Gå til innhold

Vw/subaru spørsmål

Ranger emnet


Tæffen

Anbefalte innlegg

Hei

 

Eg har då nyleg kjøpt meg ein Vw caravelle med ein motor frå ein Legacy 2,2...konvertert i Englad hos TSR dragracers...godkjent hos biltilsynet i Norge.

 

Motorkoden er 2,2 EJ

 

Casen er som følger:

 

Fikk utslag på HC i kjølevæske og det boblar og kosar seg i ekspansjonstanken. Motoren har spist 2-3 toppakningar siste 2 åra så eg er gira på å hive inn ein ny motor. Det vil verte billigare og mindre jobb enn å overhale begge toppane og så håpe på at det ikkje er noko anna som gjer at den eter toppakningar.

 

Sp 1: Kvar finner eg ut kva årsmodell motoren som står i er? Meiner den er ein midt på 90 talet ein gang...94-96 eller deromkring

 

Sp 2: Vil ein 90 modell motor passe med motorstyringa? Evt vil ein kva som helst EJ22 motor passe? Verkstadet som vil gjere motorbyttet for meg meiner ein kan nytte innsuget og elektronikken som står i caravellen no og bruke kun blokka frå ein dondormotor?

 

 

Ellers kler motoren Caravellen godt....plutseleg klarer denne brødboksen å følge trafikken ellers....og vel så det..hehe

 

 

Andre ting å vere ops på mtp 2,2 motoren..har haurt det skal vere stabile og gode motorar med god "riskoker" kvalitet?=)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel en EJ22E.

 

1. Motorkoden står på blokka, og den kan nok en forhandler finne ut hvilket år kommer fra.

 

2.Ja, opp til 1996 kan du bruke.Den er brukt på Impreza og Legacy.De passer overens.

 

Du bytter bare blokka, eventuelt hele motoren uten innsug etc.Da kan du kanskje sette i en motor fra Impreza (EJ20) med turbo.

Er usikker angående dette mht girkasse, splines, clutch etc.

 

Les på http://www.imprezadriver.com under selges så finner du kanskje en motor.

 

P.S: EJ22 kom også med twinturbo i Japan. Sto en delebil tilsalgs på autodb for en stund tilbake. ;)

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eg først spørr og graver...

 

Kor vanskelig er det å demontere toppane sjølv...hovedmisstnekte er høgre side sidan vestre vart overhala i Mai i år.

 

Har bytta på Volvo 740 og 240 før og der er det jo kjempeenkelt. Men her er det vel kanskje litt meir knot i og med at du har to kammar og sikkert eit litt meir innfløkt strammehjulsystem??

 

har Haynesbok..det står vel kanskje rimelig greit forklart der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår