Gå til innhold

Baklys med hvit blink, forskjell på kvalitet?

Ranger emnet


AndersTM

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er noe forskjell på kvaliteten til baklys med hvite blinkers, fra pedersens, bcb og radicast, realcar, osv? Eller om det er samme lyktene? Har hørt at mange sliter med at de ikke er helt tette..

 

har fra pedersen jeg å, begge tar inn vann å aldri vært borti noen som har hatt tette hvite baklys!

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radicast lager vel sine egne baklys selv, i motsetning til de andre som kjøper inn av produsent og selger videre. Noen som har erfaring med Radicast?

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konklusjonen var og er at man bør kjøpe blinkglassene og lime på de originale lyktene! :P Ellers kan du holde gullfisker i de andre lyktene! :) Selvlysende fisker vel å merke.

 

hahhahaha det hadde vært drit gromt da:D slutte å kjøp pærer, starte å kjøp selvlysende fisker! er jo miljøvendelig å?

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men hva F skal du med nye lykter etter som lekker da? Jeg er på mitt 3. par fra Pedersens nå, men jeg gidder ikke bytte enda en gang. De sa også at det ikke ville hjelpe å bytte uansett hvor mange ganger, rett og slett fordi de ikke er tette. :) Du kan sikkert heve kjøpet ditt, men da er du like langt, oransje blink....

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men hva F skal du med nye lykter etter som lekker da? Jeg er på mitt 3. par fra Pedersens nå, men jeg gidder ikke bytte enda en gang. De sa også at det ikke ville hjelpe å bytte uansett hvor mange ganger, rett og slett fordi de ikke er tette. :) Du kan sikkert heve kjøpet ditt, men da er du like langt, oransje blink....

 

du sier noe der!

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men hva F skal du med nye lykter etter som lekker da? Jeg er på mitt 3. par fra Pedersens nå, men jeg gidder ikke bytte enda en gang. De sa også at det ikke ville hjelpe å bytte uansett hvor mange ganger, rett og slett fordi de ikke er tette. :) Du kan sikkert heve kjøpet ditt, men da er du like langt, oransje blink....

 

men jeg bor i närheten jobber omtrent til naboen til pedersen hvis jeg kjöper og bytter vär gang det er vann i dem så blir nok dem lei byttingen hehe tenkte og kjöpe dem der da har ikke gjort det ennå:volvsmile

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår