triggerhappy Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Sto utenfor et verksted og snakka med noen av de ansatte i dag, og jaggu klarte ikke en av de ansatte å rygge en kundebil inn i forskjermen på cossien Resultat: Rimelig svær bulk.:( Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by triggerhappy Sto utenfor et verksted og snakka med noen av de ansatte i dag, og jaggu klarte ikke en av de ansatte å rygge en kundebil inn i forskjermen på cossien Resultat: Rimelig svær bulk.:( Grei forsikringssak da .. Parkert OG pårygget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Kjipt da! Men det var ikke slik jeg hadde forventet meg at du skulle bulke bilen din akkurat ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tnrfd Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by Walter_Melon Kjipt da! Men det var ikke slik jeg hadde forventet meg at du skulle bulke bilen din akkurat ;) Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Huff og huff :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by triggerhappy Sto utenfor et verksted og snakka med noen av de ansatte i dag, og jaggu klarte ikke en av de ansatte å rygge en kundebil inn i forskjermen på cossien Resultat: Rimelig svær bulk.:( kjipt selv om en får igjen.. resultatet er at en må levere fra seg bilen litt... hvis en ikke ordner selv.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by Kjetilr kjipt selv om en får igjen.. resultatet er at en må levere fra seg bilen litt... hvis en ikke ordner selv.. Og attpåtil nesten garantert fargeforskjell... :( Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by Ola Og attpåtil nesten garantert fargeforskjell... :( Speisellt med den fargen jeg har, som det finnes fire nyanser av som igen klarer å finne forskjell på før lakken er lagt på. Fikk krangla til meg leiebil på firmaets regning. Hjulbuen ble klemt inn og litt krølla, lar det seg rette? Er det noen som kan se over resultatet etterpå, so f.eks. en NAF-stasjon? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by triggerhappy Speisellt med den fargen jeg har, som det finnes fire nyanser av som igen klarer å finne forskjell på før lakken er lagt på. Fikk krangla til meg leiebil på firmaets regning. Hjulbuen ble klemt inn og litt krølla, lar det seg rette? Er det noen som kan se over resultatet etterpå, so f.eks. en NAF-stasjon? bruk naf hvis du er medlem... de kan hjelpe deg med å klage hvis det blir elendig... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Hvis du legger fram argument som at ingen klarer å finne riktig farge, så får du sikkert krangla deg til hellakkering...:) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Isåfall bør bilen ha vært usedvanlig pen i lakken på forhånd. Vi snakker om en brukt bil... Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by Laaars Hvis du legger fram argument som at ingen klarer å finne riktig farge, så får du sikkert krangla deg til hellakkering...:) er ofte vanskelig...:( Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by OMR Isåfall bør bilen ha vært usedvanlig pen i lakken på forhånd. Vi snakker om en brukt bil... Hellakkert i 2000 eller 2001. Er det et godt nok argument, hvis jeg klarer å skaffe kvitt? Tror uansett jeg skal prøve meg på at jeg skal ha ny skjerm. Men vi gjorde det ikke til en forsikringssak, så det er jo grenser for hvor urimelige krav jeg kan komme med. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Tviler sterkt på at du får dekt hellakering, men man vet aldri. Det er jo lov å prøve seg! Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by Orph Kjipt Thomas :( Da blir vel ikke cossien din å se på skolen i nærmeste fremtid da ? Må si meg enig med en kar her, var ikke akkurat sånn jeg hadde forestilt meg at du skulle bulke jernet ditt lol Den er fortsatt kjørbar, men jeg gidder ikke bruke den for mye, mulig at hjulbuen subber i dekket mitt. Må til Fredrikstad for å få den justert på onsdag, etter det blir den stående til rettinga på mandag. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg