DRFT-R Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 DRFT-R, kan du roe litt ned? roe ned?.. jeg er roa ned jeg sr jeg stressa ut til deg?.. hæ??. HÆ?!!??!?! GJØR JEG! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtx_fun Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 hva er det som feiler deg egentlig??? noe må det være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Er cossien godkjent med alt ombygginga?? Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 det som feiler meg er jo bedrevitere som deg. Du forteller det du har hørt rundt eller tror! har du noen gang i det heletatt frhørt deg på forsikring på en slik bil?. hva det koster å eie en slik bil?.. i det heletatt satt sammen regnestykket at han er bare drittunge som vil ha en sprek bil?.. Du kan jo ikke være rett i hue om du faktisk anbefaller noen å kjøpe en slik bil som første kjerre! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 jeg ville ikke anbefalt guttungen dette utgangspunktet, om et par dagers kjøring med en cossi, har du sikkert rådebank og alt det derre, kanskje du ender opp en tur i grøfta!!!! Ikke og anbefale en gutt på 17 år!!! Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtx_fun Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 han sier jo selv at penger ikke er noe stress. å ja, jeg vet at det ikke er den illigste bilen å forsikre men har han sagt noe om at han skal ha den på seg selv?? la gutten selv få velge. cosworth er morro å det ser kult ut. men selvfølgelig så har ikke alle lik smak (heldigvis) noen av oss her inne prøver bare å være saklige men så må det komme en tulling av og til da vettu å være tøff å brå i kjeften sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappster Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Som sagt her før, hvis han vil ha cosworth skal han vel få kjøpe seg cosworth. men det finnes vel kanskje mer "brukervenlige" biler til en 18 åring. Fult mulig jeg hadde skrevet dette fra Sundås hvis jeg hadde hatt den cosworthen jeg helst vil ha hehe. Kjøp cosworth hvis du har litt mer fornuft i skallen en meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg